Ügyfélszolgálat – Tájékoztató

Az ügyfélszolgálati irodába személyesen érkezőknek a járványügyi helyzet miatt az alábbiakra hívjuk fel a figyelmét:

  • Belépéskor és az ügyintézés ideje alatt orrot és szájat eltakaró maszk viselése javasolt!
  • Az ügyfélszolgálat területén legfeljebb annyi ember tartózkodhat, ahány ügyintéző éppen foglalkozik az ügyfelekkel. A többieknek az iroda előtt, szabad téren kell várakozniuk lehetőség szerint ügyelve a megfelelő távolságtartásra.
  • A munkaállomásoknál kizárólag az ügyben eljáró személy tartózkodhat (kivétel ez alól a tolmács, illetve a fogyatékkal élő kísérője.)
  • Belépés után, ügyintézés előtt használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt!
  • Kérjük, ne hajoljanak át az ügyfeleinket és ügyintézőinket egyaránt védő plexifalon!
  • Kérjük, lehetőleg ne közvetlenül nyitásra érkezzenek, mert ilyenkor általában hosszabban kell várakozni, illetve kerüljék a zárás előtti utolsó időszakot is, mert a zárási időponton túlnyúló ügyintézés akadályozza a napi fertőtlenítés elvégzését.
  • Ha adott ügy vonatkozásában lehetőség van rá, akkor kérjük, részesítsék előnyben az elektronikus ügyintézést, ha segítségre, információra van szüksége, akkor elsősorban telefonon és e-mailben keressék munkatársainkat.
  • Amennyiben személyes ügyintézésre van szükség, akkor kérjük, hogy előzetesen tájékozódjon az ügymenetről az oktatas.hu honlapon, a szükséges iratokról a Képesítések elismerése menüpontban vagy nyelvvizsga-honosítás ügyében a nyak.oh.gov.hu honlapon, illetve kérje ügyfélszolgálatunk előzetes segítségét e-mailben vagy telefonon.

 

Nyomtatás