Ügyfélszolgálat – Tájékoztató

A járványügyi intézkedések miatt a Maros utcai személyes ügyfélszolgálat további intézkedésig zárva tart. Telefonon és e-mailen a megszokott ügyfélfogadási rendben továbbra is válaszolunk a kérdésekre.
Kivételt ez alól az Apostille közbenső hitelesítés ügyei jelentenek: a hitelesítendő okiratok leadására keddenként (első alkalommal tehát 2021. március 16-án) 8 és 12 óra között nyílik lehetőség az ügyfélszolgálaton. Kérjük, ezt a lehetőséget is csak halaszthatatlan esetben vegyék igénybe!
Megértésüket és türelmüket köszönjük.

Az ügyfélszolgálati irodába személyesen érkezőknek az alábbiakra hívjuk fel a figyelmét:

  • Belépéskor és az ügyintézés ideje alatt orrot és szájat eltakaró maszk viselése kötelező!
  • Az ügyfélszolgálat területén legfeljebb 1 fő tartózkodhat! A többieknek az iroda előtt, szabad téren kell várakozniuk a Kormány által előírt személyes távolságtartás szabályaira is ügyelve.
  • Az ügyfélszolgálaton nincs lehetőség fénymásolásra, tehát mindenkitől kérjük, hogy az eredeti dokumentumok mellett az azokról készült kellő számú fénymásolatot is hozza magával. (Az iroda környékén több fénymásoló szalon is működik.) A szükséges, fénymásolandó iratokról kérjük, hogy előzetesen tájékozódjon a www.oktatas.hu honlapon a Képesítések elismerése menüpontban vagy nyelvvizsga-honosítás ügyében a nyak.oh.gov.hu honlapon, vagy kérje ügyfélszolgálatunk előzetes segítségét e-mailben vagy telefonon.
  • A munkaállomásoknál kizárólag az ügyben eljáró személy tartózkodhat (kivétel ez alól a tolmács, illetve a fogyatékkal élő kísérője.)
  • Belépés után, ügyintézés előtt használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt!
  • Kérjük, ne hajoljanak át az ügyfeleinket és ügyintézőinket egyaránt védő plexifalon!
  • Kérjük, lehetőleg ne közvetlenül nyitásra érkezzenek, mert ilyenkor általában hosszabban kell várakozni, illetve kerüljék a zárás előtti utolsó időszakot is, mert a zárási időponton túlnyúló ügyintézés akadályozza a napi fertőtlenítés elvégzését.
  • Ha adott ügy vonatkozásában lehetőség van rá, akkor kérjük, részesítsék előnyben az elektronikus ügyintézést, továbbá amennyiben segítségre, információra van szüksége, akkor elsősorban telefonon és e-mailben keressék munkatársainkat.
Nyomtatás