Fokozatosan újranyit személyes ügyfélszolgálatunk

A járványhelyzet enyhülésével személyes ügyfélszolgálati irodánk fokozatosan visszatér megszokott működési rendjéhez: június 2-től heti három nap tart nyitva, egyelőre korlátozott ügyintézési lehetőségekkel. E-mailen és telefonon továbbra is a szokott rendben válaszolunk a kérdésekre.

2020. június 2-től a személyes ügyfélszolgálati iroda hétfői, szerdai és csütörtöki napokon tart nyitva 9–12 és 13–16 óra között.

Az apostille közbenső hitelesítési igények mellett immár azokat is várjuk, akik külföldön szerzett nyelvvizsga honosítása vagy külföldön szerzett végzettség, bizonyítvány, képesítés elismertetése ügyében szeretnének ügyeket intézni.

A többi ügy esetében továbbra is kérjük, hogy lehetőség szerint az elektronikus ügyintézési lehetőségeket használják (pl. E-felvételi a felsőoktatási felvételi eljárásban) vagy kérdés esetén telefonon, e-mailben érdeklődjenek! Az e-mailekre és telefonokra továbbra is a járvány előtt megszokott rendben válaszolunk.

A nyitvatartás további változásáról és a személyesen intézhető ügyek köréről folyamatosan tájékoztatást fogunk adni.

Az ügyfélszolgálati irodába személyesen érkezőknek az alábbiakra hívjuk fel a figyelmét:

  • Az ügyfélszolgálat területén legfeljebb annyi ember tartózkodhat, ahány ügyintéző éppen foglalkozik az ügyfelekkel. A többieknek az iroda előtt, szabad téren kell várakozniuk a Kormány által előírt személyes távolságtartás szabályaira is ügyelve.
  • Az ügyfélszolgálaton nincs lehetőség fénymásolásra, tehát mindenkitől kérjük, hogy az eredeti dokumentumok mellett az azokról készült kellő számú fénymásolatot is hozza magával. (Az iroda környékén több fénymásoló szalon is működik: https://goo.gl/maps/QqxyvFWPEnpTvLRh6). A szükséges, fénymásolandó iratokról kérjük, hogy előzetesen tájékozódjon a www.oktatas.hu honlapon a Képesítések elismerése menüpontban vagy nyelvvizsga-honosítás ügyében a nyak.oh.gov.hu honlapon, vagy kérje ügyfélszolgálatunk előzetes segítségét e-mailben vagy telefonon: https://www.oktatas.hu/kapcsolat/kozponti_ugyfelszolgalat
  • A munkaállomásoknál kizárólag az ügyben eljáró személy tartózkodhat (kivétel ez alól a tolmács, illetve a fogyatékkal élő kísérője.)
  • Belépés után, ügyintézés előtt használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt!
  • Kérjük, ne hajoljanak át az ügyfeleinket és ügyintézőinket egyaránt védő plexifalon, lehetőség szerint viseljenek maszkot ügyintézés közben!
  • Kérjük, lehetőleg ne közvetlenül nyitásra érkezzenek, mert ilyenkor általában hosszabban kell várakozni, illetve kerüljék a zárás előtti utolsó időszakot is, mert a zárási időponton túlnyúló ügyintézés akadályozza a napi fertőtlenítés elvégzését.
Nyomtatás

CÍMKÉK

ügyintézés