« előző oldal
következő oldal »
Elérhető a Magyar Képesítési Nyilvántartás
2018. május 24.
Az Oktatási Hivatal (OH), valamint a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal együttműködésében elkészült a Magyar Képesítési Nyilvántartás, amely bemutatja a hazánkban megszerezhető képesítések főbb jellemzőit − legfőképpen azt, hogy az oklevelet, bizonyítványt megszerző tanulók, felnőttek milyen ismeretekkel, készségekkel rendelkeznek.
Eredményt hirdettek a V4-es középiskolai versenyeken
2018. május 18.
Az Oktatási Hivatal (OH) április 27-én, a Magyarság Házában tartotta a „Középen vagyunk!" Visegrádi négyek komplex középiskolai tanulmányi vetélkedő döntőjét és a témában szervezett filmpályázattal közös díjátadóját. A versenyeket a Visegrádi Csoport magyar elnöksége alkalmából rendezett programsorozat keretében az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatásával szervezte meg az OH.
Digitális fejlődés az oktatásban
2018. május 18.
A digitális kompetenciafejlesztés áll a II. eTrend Konferencia fókuszában, amelyet május 18–19-én Budapesten rendez az Oktatási Hivatalban (OH) működő eTwinning Magyarországi Szolgáltató Pont.
Egész napos eseménnyel zárult a „Középen vagyunk!" V4-es középiskolai verseny
2018. május 2.
Április 27-én, a Magyarság Házában tartották a „Középen vagyunk!" Visegrádi négyek komplex középiskolai tanulmányi vetélkedő döntőjét és a témában szervezett filmpályázattal közös díjkiosztóját. A versenyeket a Visegrádi Csoport magyar elnöksége alkalmából rendezett programsorozat keretében az Oktatási Hivatal szervezte meg az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatásával.
A befogadó nevelést és a hátrányos helyzetű tanulókat támogatja az Oktatási Hivatal új projektje
2018. április 19.
A program legfontosabb célja a lemorzsolódás csökkentése, a befogadó nevelés támogatása, valamint a hátrányos helyzetű tanulók oktatási és munkaerőpiaci esélyeinek növelése.
Az Oktatási Hivatal képviseli Magyarországot az Európai Pályakövetési Felmérés Tanácsadó Testületében
2018. február 28.
2018. február 27-én, Brüsszelben rendezték meg az Európai Pályakövetési Felmérés Tanácsadó Testületének első ülését, amelyen Magyarország képviseletében az Oktatási Hivatal vett részt.
A hallgatók tanulási sikerességét támogatja az Oktatási Hivatal új projektje
2018. január 17.
A felsőoktatási hallgatók tanulási sikerességét támogatja az Oktatási Hivatal (OH) kiemelt programja, amely az Európai Unió 1,931 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatásából valósul meg. Az EFOP-3.4.5-VEKOP-17-2017-00001 – Rendszerszintű fejlesztések és hozzáférés bővítését szolgáló ágazati programok a felsőoktatásban című projekt célja olyan rendszerek kialakítása, amelyek segítik a diákok felsőoktatásba való belépését és bennmaradását.
Nyilvánosak a 2016-os PIRLS-mérés eredményei
2017. december 5.
2017. december 5-én, 11.00 órakor sajtótájékoztatón hozta nyilvánosságra a PIRLS-nemzetközi tanulói szövegértési vizsgálat legfrissebb eredményeit az Emberi Erőforrások Minisztériuma Oktatásért Felelős Államtitkársága és az Oktatási Hivatal.
„Középen vagyunk!” V4-es középiskolai versenyt hirdetett az EMMI és az OH
2017. november 27.
Középen vagyunk! címmel országos középiskolai vetélkedőt és imázsfilmpályázatot hirdetett az Emberi Erőforrások Minisztériuma és az Oktatási Hivatal a Visegrádi Csoport magyar elnökségéhez kapcsolódva.
Új szemlélet a köznevelésben: fókuszban a tanulási eredmények
2017. november 17.
A tanulási eredményeken alapuló nevelési-oktatási szemléletről rendezett konferenciát az Oktatási Hivatal (OH), az Európai Képesítési Keretrendszer (EKKR) nemzeti koordinációját ellátó intézmény 2017. november 16-án, Budapesten. A rendezvényt Maruzsa Zoltán, az Emberi Erőforrások Minisztériumának köznevelésért felelős helyettes államtitkára nyitotta meg.
Átfogó fejlesztési program indult a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentésére
2017. október 18.
Az Oktatási Hivatal (OH) kiemelt projektje, A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása (EFOP-3.1.5-16-2016-00001) hozzájárul az oktatási egyenlőtlenségek mérsékléséhez, és segíti a leghátrányosabb helyzetű tanulókat a munkaerőpiacon nélkülözhetetlen tudás és végzettség megszerzésében is.
« előző oldal
következő oldal »