Március 25-ig, elektronikusan módosíthatók a középfokú felvételi jelentkezések

Az országos veszélyhelyzetre tekintettel a középfokú felvételi jelentkezések módosítása minden esetben elektronikusan intézhető, március 25-ig. A módosító adatlapok postázására idén nincs szükség.

A tanulók a felvételi vizsgák eredményei, tapasztalatai alapján egyetlen alkalommal módosíthatják a középfokú felvételi eljárásban eredetileg beadott jelentkezésüket: megváltoztathatják a megjelölt tanulmányi területek sorrendjét, illetve újakat is felvehetnek. Újabb tanulmányi terület csak a tanulói adatlapon már szereplő középfokú iskolában, és csak a középfokú iskola erre kijelölt képviselőjével történt előzetes egyeztetés alapján jelölhető meg. Az egyeztetés tényét a középfokú iskolába eredetileg benyújtott jelentkezési lapon fel kell tüntetni. Korábban nem választott iskolába nem lehet jelentkezni, és tanulmányi terület sem törölhető. A jelentkezés megváltoztatásához módosító tanulói adatlapot kell kitölteni. A módosító adatlapnak az Oktatási Hivatalhoz (OH) történő - elektronikus - elküldésével a korábban beküldött tanulói adatlap érvényét veszti.

A felvételi módosítás eljárásrendje az OH honlapján olvasható.