Az országos veszélyhelyzetre való tekintettel a középfokú felvételi jelentkezések elektronikusan módosíthatók március 22. és 25. között. A módosító adatlapok postázására idén nincs szükség.
A tanulók a felvételi vizsgák eredményei, tapasztalatai alapján egyetlen alkalommal módosíthatják a középfokú felvételi eljárásban eredetileg beadott jelentkezésüket: megváltoztathatják a megjelölt tanulmányi területek sorrendjét, illetve újakat is felvehetnek. Újabb tanulmányi terület csak a tanulói adatlapon már szereplő középfokú iskolában, és csak a középfokú iskola erre kijelölt képviselőjével történt előzetes egyeztetés alapján jelölhető meg. Az egyeztetés tényét a középfokú iskolába eredetileg benyújtott jelentkezési lapon fel kell tüntetni. Korábban nem választott iskolába nem lehet jelentkezni, és tanulmányi terület sem törölhető. A jelentkezés megváltoztatásához módosító tanulói adatlapot kell kitölteni. A módosító adatlapnak az Oktatási Hivatalhoz (OH) elektronikus formában történő elküldésével a korábban beküldött tanulói adatlap érvényét veszti.
A felvételi módosítás eljárásrendje az OH honlapján olvasható.