A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban

Az Oktatási Hivatal 2014. február 27-én rendezi meg a TÁMOP-3.1.8 kiemelt uniós projekt konferenciáját „A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban" címmel Budapesten, a Dürer Rendezvényházban (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 19–21.).

A projekt egyik legfontosabb vállalása a tanfelügyeleti rendszer kialakítása, bevezetésének támogatása. A konferencia fő célja a köznevelési rendszer szereplőinek tájékoztatása a tanfelügyelethez kapcsolódó kérdéskörben.

A helyszín megközelítése (pdf)

 

A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban

A TÁMOP-3.1.8 kiemelt uniós projekt konferenciája

A konferencia programja:

8.30 - 9.30 Regisztráció
9.30 - 14.20

Plenáris ülés

Levezető elnök: Pósfai Péter – elnök, Oktatási Hivatal

9.30 - 9.45

Köszöntő és bevezetés

Dr. Hoffmann Rózsa – köznevelésért felelős államtitkár, Emberi Erőforrások Minisztériuma

9.45 - 10.00 Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban

Kerekes Balázs – projektigazgató, Oktatási Hivatal

10.00 - 10.30

A megújuló köznevelés értékelési keretrendszere

Maus Pál – szakmai vezető, TÁMOP-3.1.8, Oktatási Hivatal Projektigazgatóság (OHPI)

10.30 - 12.00
A tanfelügyelet kidolgozott standardjai

Barcsák Marianna – vezető szakmai szakértő, TÁMOP-3.1.8, OHPI
Barlai Róbertné – vezető szakmai szakértő, TÁMOP-3.1.8, OHPI
Jurecz Emil – vezető szakmai szakértő, TÁMOP-3.1.8, OHPI

12.00 - 13.00 Ebédszünet
13.00 - 13.20 A tanulói teljesítménymérés rendszerének továbbfejlesztése

Pongrácz László – mb. köznevelési elnökhelyettes, Oktatási Hivatal

13.20 - 13.40 Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása

Bezzeg Éva – szakmai szakértő, TÁMOP-3.1.8, OHPI

13.40 – 14.00 Információmenedzsment

Salomvári György – pillérvezető, TÁMOP-3.1.8, OHPI

14.00 – 14.20

A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése

Ütőné Dr. Visi Judit – pillérvezető, TÁMOP-3.1.8, OHPI

14.20 - 14.45 Kávészünet
14.45 - 17.00 Szekcióelőadások
1. szekció: A tanulói teljesítménymérés rendszerének továbbfejlesztése
14.45 - 16.15 A 2012. évi írásbeli érettségi feladatlapok mérésmetodikai vizsgálata (magyar nyelv és irodalom, matematika, történelem, angol nyelv, német nyelv)

Balázsiné Dobos Zsuzsanna – osztályvezető, Oktatási Hivatal
Borbély István – érettségi referens, Oktatási Hivatal
Enyedi Anikó – érettségi referens, Oktatási Hivatal
Ilia Klára – érettségi referens, Oktatási Hivatal
Petőné Galaczi Ilona – érettségi referens, Oktatási Hivatal

16.15 - 17.00
Új tartalmi keretek az Országos kompetenciamérésben

Balkányi Péter – mérési koordinációs referens, Oktatási Hivatal
Szalay Balázs – mérési referens, Oktatási Hivatal
Vadász Csaba – mérési referens, Oktatási Hivatal

2. szekció: Információmenedzsment, visszacsatolás, a minőségfejlesztési folyamatok támogatása
14.45 - 16.00 Minőségstandardok a közoktatásban

Barlai Róbertné – vezető szakmai szakértő, TÁMOP-3.1.8, OHPI

16.00 - 17.00 A köznevelés törzsindikátor-rendszere

Salomvári György – pillérvezető, TÁMOP-3.1.8, OHPI

3. szekció: A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése
14.45 - 16.00 Szintleírások és ami mögöttük van – a dokumentumelemzések tapasztalatai

Ütőné Dr. Visi Judit – pillérvezető, TÁMOP-3.1.8, OHPI
Sallai Gabriella – vezető szakmai szakértő, TÁMOP-3.1.8, OHPI

16.00 - 17.00
A Magyar Képesítési Keretrendszer szerepe az iskolarendszer átjárhatóságában

Narancsik Ágnes – vezető szakmai szakértő, TÁMOP-3.1.8, OHPI

 

Nyomtatás