Online konferenciával zárult az „Esélyteremtés a köznevelésben” projekt
2021. március 31.
2021. március 18-án, online rendezte meg az Oktatási Hivatal az Esélyteremtés a köznevelésben című kiemelt európai uniós projekt zárókonferenciáját. Az eredményekről a projekt szakemberei számoltak be, az előadásokat több mint kétszázötvenen követték.
Több ezer fiatal kapott esélyt az oktatásban
2021. március 18.
Több ezer hátrányos helyzetű fiatal kapott szakértő támogatást tanulmányai folytatásához és a munkaerőpiacon nélkülözhetetlen végzettség megszerzéséhez az Oktatási Hivatal (OH) Esélyteremtés a köznevelésben (EFOP-3.1.7-16-2016-00001) című kiemelt projektjének köszönhetően, amely - az Európai Unió 3,000 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatásával - összesen 4,290 milliárd forintból valósult meg.
A tanulói motivációt erősítő jó gyakorlatot dolgoztak ki Gégényben
2019. december 6.
„Nyerő páros" és „Hallgatókat mindenhová" – többek között e programokkal értek el jelentős esélyteremtő intézményfejlesztési eredményeket a Gégényi Gárdonyi Géza Általános Iskolában. A komplex fejlesztés részleteit az Oktatási Hivatal (OH) „Hogyan működik a gyakorlatban?" A projekt hatására megindult fejlesztések a helyi sajátosságok tükrében című műhelyfoglalkozásán ismerhették meg az érdeklődők, 2019. november 12-én.
150 általános iskola Esélyteremtő Intézménnyé válását támogatja „Esélyteremtés a köznevelésben" projekt
2019. május 27.
Az Oktatási Hivatal 150 általános iskola sikeres tanévéhez járult hozzá a projekt szakmai támogatásának köszönhetően – hangzott el 2019. május 16-án, a Hajdú-Bihar megyei Komádiban tartott tanévértékelő műhelyfoglalkozáson.
Meghívó az EFOP-3.1.7-16-2016-00001 „Esélyteremtés a köznevelésben” kiemelt uniós projekt nyitórendezvényére
2018. március 20.

A projekt célja az esélyteremtő nevelést lehetővé tevő módszertani kultúra fejlesztése a köznevelési intézményekben. Keretében komplex, a helyi viszonyokhoz illeszkedő, gyakorlatközpontú intézmény- és szolgáltatásfejlesztés, valamint szolgáltatási tartalomfejlesztés valósul meg a már meglévő ismeretek, tapasztalatok, módszertani háttér és képzések alkalmazásával, valamint emberi erőforrás bevonásával a befogadó oktatás-nevelés megteremtése érdekében.

Közel 2000 roma lány iskolai eredményességét támogatta az Oktatási Hivatal projektje
2020. február 27.
16 megyében mintegy 440 mentor közel 2000 fiatal lányt és családját támogatta,  csökkentve a végzettség nélküli iskolaelhagyásuk esélyét. Mindez hozzájárul későbbi foglalkoztathatóságuk elősegítéséhez is – hangzott el a Bari Shej (Nagylány) program zárókonferenciáján, Budapesten.