A célnyelvi mérés eredményei

A 2017/2018-es tanévben az Oktatási Hivatal ötödik alkalommal szervezett célnyelvi mérést a két tanítási nyelvű iskolákban, mely a 6. és 8. évfolyamos tanulókat érintette a tantervi követelmények és az egyes évfolyamok számára előírt KER (Közös Európai Referenciakeret) szerinti szintek szempontjából.
Az adatok alapján megállapítható, hogy a mérésben érintett iskolák száma és a célnyelvi mérésben érintett tanulók száma 2014 és 2018 között folyamatosan nőtt, bizonyára azért is, hogy felkészülhessenek a 2020-as felsőoktatási felvételi követelményekre. 2014 és 2018 között a nyelvi mérésen megfelelt minősítést szerző, azaz a maximális pontszám 60 százalékát elérő tanulók aránya az angol nyelvi méréseken 90-95 százalék körül, a német nyelvi méréseken 70 és 85 százalék között volt.

A 2018/2019-es tanév célnyelvi mérésének összesített eredményei »

A 2017/2018-as tanév célnyelvi mérésének összesített eredményei »

A 2016/2017-es tanév célnyelvi mérésének összesített eredményei »

A 2015/2016-ös tanév célnyelvi mérésének összesített eredményei »

A 2014/2015-ös tanév célnyelvi mérésének összesített eredményei »


Nyomtatás