A(z) Chernel István Általános Iskola és Gimnázium köznevelési intézmény 001 számú Chernel István Általános Iskola és Gimnázium telephelyének 2019. évi kompetenciamérési adatai:

Ugyanezen telephely további évekre vonatkozó kompetenciamérési adatai itt elérhetőek: 2018. évi adatok / 2017. évi adatok / 2016. évi adatok / 2015. évi adatok 2014. évi adatok

Amennyiben meg kívánja tekinteni a mérésekhez kapcsolódó jelentéseket, kattintson az alábbi linkekre:
Intézményi szintű jelentések / Telephely szintű jelentések / Fenntartói szintű jelentések

  Chernel István Általános Iskola és Gimnázium nyilvántartási adatai:
  Az intézmény OM azonosítója: 030081
  A telephely megnevezése: Chernel István Általános Iskola és Gimnázium
  A telephely címe: 2484 Gárdony, Agárd, Iskola utca 2.
  A telephelyen ellátott feladatok: általános iskolai nevelés-oktatás (alsó tagozat), általános iskolai nevelés-oktatás (felső tagozat), 4 évfolyamos gimnáziumi nevelés-oktatás, 6 évfolyamos gimnáziumi nevelés-oktatás
  A fenntartó megnevezése: Székesfehérvári Tankerületi Központ
  A fenntartó címe: 8000 Székesfehérvár, Petőfi Sándor utca 5.
  A fenntartó típusa:
  A telephely mérési létszámadai (2019.):
  Évfolyam Képzési forma Tanulók száma
  Összesen A jelentésben szereplők CSH-indexszel rendelkezők Két évvel korábbi eredménnyel is rendelkezők
  6 általános iskola 56 49 27
  8 6 évfolyamos gimnázium 31 26 10 26
  8 általános iskola 21 15 9 13
  10 6 évfolyamos gimnázium 29 23 9 19
 
* Piros szín jelzi, ha valamely évfolyamon és képzési formában a telephely CSH-index vagy a két évvel korábbi tanulói eredmények alapján a várható eredmény nem becsülhető megbízhatóan.
  Mérési átlageredmények (2019.):
  Mérés terület Évfolyam Képzési forma Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)
  A telephelyen Országos Az első viszonyítási csoport A második viszonyítási csoport
  Neve Eredménye Neve Eredménye
  Matematika 6 általános iskola 1526
(1488;1560)
1495
(1494;1496)
városi általános iskola 1476
(1475;1478)
közepes városi általános iskola 1487
(1485;1489)
  Matematika 8 6 évfolyamos gimnázium 1742
(1691;1795)
1624
(1623;1625)
6 évfolyamos gimnázium 1765
(1762;1768)
6 évfolyamos közepes gimnázium 1770
(1760;1777)
  Matematika 8 általános iskola 1565
(1473;1632)
1624
(1623;1625)
városi általános iskola 1599
(1597;1600)
közepes városi általános iskola 1609
(1606;1611)
  Matematika 10 6 évfolyamos gimnázium 1799
(1734;1859)
1670
(1669;1671)
6 évfolyamos gimnázium 1833
(1830;1837)
6 évfolyamos közepes gimnázium 1830
(1823;1838)
  Szövegértés 6 általános iskola 1552
(1514;1596)
1499
(1498;1500)
városi általános iskola 1481
(1480;1483)
közepes városi általános iskola 1494
(1492;1496)
  Szövegértés 8 6 évfolyamos gimnázium 1714
(1681;1748)
1608
(1607;1610)
6 évfolyamos gimnázium 1764
(1761;1768)
6 évfolyamos közepes gimnázium 1769
(1763;1777)
  Szövegértés 8 általános iskola 1579
(1498;1635)
1608
(1607;1610)
városi általános iskola 1583
(1582;1585)
közepes városi általános iskola 1593
(1590;1595)
  Szövegértés 10 6 évfolyamos gimnázium 1790
(1738;1843)
1661
(1660;1662)
6 évfolyamos gimnázium 1816
(1812;1820)
6 évfolyamos közepes gimnázium 1813
(1805;1820)
  A telephely eredményénél szignifikánsan alacsonyabb az adott érték
A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott értéktől
A telephely eredménye szignifikánsan magasabb az adott érték
  A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében (2019.):
  Mérés terület Évfolyam Képzési forma A tényleges eredmény a várhatóhoz képest
  Országos regresszió alapján Az első viszonyítási csoport telephelyeire illesztett regresszó alapján
 
  Matematika 6 általános iskola - -
  Matematika 8 6 évfolyamos gimnázium - -
  Matematika 8 általános iskola - -
  Matematika 10 6 évfolyamos gimnázium - -
  Szövegértés 6 általános iskola - -
  Szövegértés 8 6 évfolyamos gimnázium - -
  Szövegértés 8 általános iskola - -
  Szövegértés 10 6 évfolyamos gimnázium - -
  A telephely eredménye szignifikánsan magasabb a várhatónál
A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan a várhatótól
A telephely eredménye szignifikánsan alacsonyabb a várhatónál
  A telephely eredménye a tanulók két évvel korábbi eredményének tükrében (2019.):
  Mérés terület Évfolyam Képzési forma A tényleges eredmény a várhatóhoz képest
  Országos regresszió alapján Az első viszonyítási csoport telephelyeire illesztett regresszó alapján
 
  Matematika 6 általános iskola - -
  Matematika 8 6 évfolyamos gimnázium
  Matematika 8 általános iskola
  Matematika 10 6 évfolyamos gimnázium
  Szövegértés 6 általános iskola - -
  Szövegértés 8 6 évfolyamos gimnázium
  Szövegértés 8 általános iskola
  Szövegértés 10 6 évfolyamos gimnázium
  A telephely eredménye szignifikánsan magasabb a várhatónál
A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan a várhatótól
A telephely eredménye szignifikánsan alacsonyabb a várhatónál