kep
„Elfogadlak!” – eTwinning tavaszi kampány Magyarországon
2017. április 12.
2017-ben több eTwinning tevékenységgel a megkülönböztetés-mentességet szorgalmazzuk, ezért kapcsolódva a központi, európai kampányhoz, az idei hazai eTwinning kampány is az Inklúzió témája köré épül.
kep
eLEMÉRÉS 2015 – Felhívás
2015. február 5.

eLEMÉR újra önértékelésre hívja az iskolákat! eLEMÉR az iskolák önértékelését támogató online keretrendszer, mérőeszköz. Azt mutatja meg, hol tart az iskola IKT intézményfejlesztő szemléletű használata terén.

kep
Sulinetwork-díj 2013
2013. november 28.

A Sulinetwork-díj elismerésben minden évben legfeljebb három pedagógus részesül, akik kiemelkedő tevékenységükkel hozzájárultak a digitális írástudás fejlesztésének pedagógiai-módszertani támogatásához, valamint az info-kommunikációs technológia újszerű oktatási alkalmazásainak elterjesztéséhez.

kep
Intézményi informatikai infrastruktúra fejlesztése a közoktatásban
2013. június 4.
Az alapvető cél a versenyképes tudás megszerzéséhez szükséges kulcskompetenciák fejlesztése, az ismeretek átadása és a szükséges infokommunikációs infrastrukturális feltételek megteremtése.
kep
eLEMÉRÉS
2012. január 26.
Felhívás az informatikai eszközök iskolafejlesztő célú használatára szóló,  2. országos online monitoringban való részvételre.
kep
Sulinetwork-díj 2012
2012. január 25.
Az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. 2012-ben megalapítja a Sulinetwork-díjat, amellyel évről évre szakmai elismerésben részesíti azon pedagógusokat és oktatási szakembereket, akik kiemelkedő tevékenységükkel hozzájárultak a digitális írástudás fejlesztésének pedagógiai-módszertani támogatásához, valamint az info-kommunikációs technológia újszerű oktatási alkalmazásainak elterjesztéséhez.
kep
Iskolaportrék
2011. október 26.
Megjelent az eLEMÉR projekt második kötete, az Iskolaportrék. A könyv 22 iskolát mutat be helyszíni látogatások és interjúk alapján, az IKT-használat tükrében.

kep
IKT az oktatásban - Európai Uniós iskolai felmérés
2011. augusztus 31.
Szeptember 26-án 1200 véletlenszerűen kiválasztott magyar iskola kap felkérést kutatásban való részvételre. A kutatás az oktatási célú információs technológiákhoz való hozzáférést, illetve ezek felhasználását és hatását vizsgálja 31 országban.