« előző oldal
következő oldal »
kep
A média hatása a gyermekekre és fiatalokra - megjelent a konferencia kötete
2012. május 4.
A 2011. szeptember 26-28. között megrendezett VI. Nemzetközi Médiakonferencia előadásainak anyaga megjelent könyv formájában is. A kötet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság támogatásával és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat szerkesztésében készült el.
kep
Digitális menetrend: a gyermekbarát, biztonságos internet új európai stratégiája
2012. május 3.
A Bizottság stratégiát dolgozott ki annak érdekében, hogy a gyerekek szert tehessenek mindazokra a digitális jártasságokra és eszközökre, amelyek révén akadálytalanul és biztonságosan mozoghatnak digitalizált világunkban. Az internet hajnalán még nem sejthettük, hogy pár évvel később a gyerekek 75%-a fogja használni, egyharmaduk ráadásul mobiltelefonról.
kep
Európai e-készségek Hét - Tények a digitális készségekkel kapcsolatban
2012. május 2.
A tartalomból: A fejlett e-készségek jobban megfelelnek a munkaerőpiac igényeinek; Az IKT által kitöltetlen kereslet; Eltérések a digitális készségekben Európában; Digitális világba születettek – de nem rendelkeznek automatikusan a digitális készségekkel; Egy pillantás: Az IKT ágazat jelenleg.
kep
A TestvérTér szerepe eTwinning projektjeinkben
2012. április 24.
A személyes eTwinning munkafelületen a közelmúltban közzétett egyik gyors felmérésünk válaszadóinak 86%-a jelezte, hogy felhasználja a TestvérTeret eTwinning projektmunkájához. Ez a jelentős pozitív eredmény megerősíti, hogy a TestvérTér számos tanár számára kulcsfontosságú szerepet tölt be az eTwinning projektekben.
kep
eTwinning-tábor: a győztesek Antalyában találkoztak
2012. május 15.
Április 25-től 29-ig több mint száz tanár és diák gyűlt össze a törökországi Antalyában, hogy részt vegyenek a 2012-es eTwinning táborban. A tábort a néhány hete Berlinben tartott éves eTwinning konferencián kiosztott 2012-es eTwinning Díjak győztesei számára rendezték.
kep
Berlinben díjazták a legjobb európai projekteket
2012. április 20.
Az éves eTwinning konferenciát március 29. és 31. között rendezték meg Berlinben. 31 országból több mint 500 tanár érkezett a rendezvényre, ahol aktívan vettek részt a konferencia előadásain, műhelyeiben és egyéb tartalmas programjain.
kep
Az ISZE Informatika – SZakmaiság – Eredményesség (2012) pályázatának eredménye
2012. április 19.
A pályázat célja az volt, hogy a pedagógusok bemutassák, hogyan használják mindennapi munkájuk során az informatikai eszközöket, hogyan válik az új módszerek alkalmazásával hatékonyabbá, eredményesebbé az oktató-nevelő munka.
kep
Fogyatékos diákok gépelési rekordkísérlete
2012. április 17.
A csoportos gépírás és az egyszerre legtöbben együtt gépelés új magyar rekordját szeretné felállítani a nyíregyházi Ridens Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium több száz, fogyatékkal élő tanulója a város más oktatási intézményeinek diákjainak segítségével.
kep
A legújabb technológiai kihívásokra is válaszol a kormányzati informatika
2012. április 12.
A tanulási trendek - az információs társadalom megváltozott körülményeit figyelembe véve - egyre inkább a helytől és időtől, az életkortól és a technológiai kötöttségektől való függetlenedés irányába változnak. Emiatt a kormányzati informatika egyik legfontosabb célja a digitális írástudatlanság csökkentése és a szélessávú lefedettség növelése.
kep
A Fővárosi Középiskolai Informatika Alkalmazói Verseny döntője
2012. április 10.
2012. április 22-én került sor a Fővárosi Középiskolai Informatika Alkalmazói Verseny döntőjére. A döntő eredménye, feladatai és a javítási útmutatója a Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet honlapján érhető el.
kep
Felnőtteket segít érettségihez a digitális oktatás
2012. április 4.
A digitális középiskola fogalma kevéssé él a köztudatban, pedig hazánkban ma már 22 intézményben működik hasonló program, amely részben a tanteremben, részben pedig interneten folyó oktatást kínál.
« előző oldal
következő oldal »