következő oldal »
kep
A School Education Gateway projekt felmérése a kritikus gondolkodásról és a médiáról
2016. július 12.
A School Education Gateway márciusban indította el első szavazását, melynek célja az volt, hogy felmérje az oktatási közösség tagjainak körében, hogy miért és hogyan lehet fejleszteni a diákok kritikus gondolkodását a média vonatkozásában, illetve a média felhasználásán keresztül. A hazai pedagógustársadalom is aktívan közreműködött a 6 kérdést tartalmazó kérdőív kitöltésével az aktuális válaszok megtalálásában, a kitűzendő és megerősítendő irányok körvonalazásában.
kep
Internet, ahogy mi szeretnénk – Tanári kézikönyv
2015. március 30.
A „Web We Want – Internet, ahogy mi szeretnénk" könyvet fiatalok dolgozták ki fiatalok számára. A Web We Want tanári kézikönyvben megtalálható óraterveket Európában, és azon túl dolgozó tanárok dolgozták ki tanárok számára.
kep
Az ICT-Go-Girls! projekt tanulságai
2015. március 13.

Az Európai Bizottság Egész életen át tartó tanulás programja keretében finanszírozott 'ICT-Go-Girls!' projekt egy új megközelítési módot tesztelt, amely segíthet az iskoláknak megváltoztatni az IKT témájának a feldolgozási módjait a középiskola első két évében.

kep
pSkills – Diák-központú programozás a középiskolákban
2015. március 4.

A pSkills projekt célja, hogy életképessé, vonzóvá és hatékonnyá tegye a középfokú oktatási szinten megvalósított programozási kurzusokat az oktatási célú programozási nyelvek terén, a közelmúltban elért eredményekre építve.

kep
’NMC Technology Outlook 2015’ – Skandináv iskolák
2015. február 26.
Az ’NMC Technology Outlook 2015’ (technológiai előrejelzés) kiadvány első skandináv kiadása az NMC Horizon Project eredményeit ismerteti.
kep
Európai Horizon jelentés
2015. február 18.
A „Horizon Report Europe »2014 Schools Edition«” című jelentés a tanításban, tanulásban és a kreatív kutatásban alkalmazható, illetve az ezekre potenciálisan hatást gyakorló trendeket, kihívásokat és technológiákat vizsgálja meg.
kep
Nemzetközi felmérés a számítógépes és információs műveltségről
2015. február 4.
Az „International Computer and Information Literacy Study (ICILS)” a legelső olyan felmérés, amely a diákok számítógépes és információs műveltségének szintjét méri fel, és nemzetközi szinten összehasonlítható adatokat ismertet erről a területről.
kep
Oktatási és Képzési Figyelő 2014
2015. február 4.
Az Oktatási és Képzési Figyelő elnevezésű kiadványsorozatot évente közzétett jelentések alkotják, melyek áttekintést adnak az európai oktatási és képzési rendszerek fejlődéséről.
kep
A diákok kompetenciáinak fejlesztése az eTwinninggel
2015. február 4.
A könyv példákat mutat be arról, hogy milyen módon fejlesztik sikeresen az eTwinning projektek a diákok kompetenciáit.
kep
Az eTwinning program új könyvet adott ki a kulcskompetenciákról
2014. november 27.
Az eTwinning program Központi Szolgáltatópontja nemrég publikálta legújabb kiadványát, amelynek angol nyelvű változata mostantól letölthető az eTwinning portálról.
kep
Digitális készségek tanulása
2014. november 20.
Ha szeretné megtenni az első lépéseket az eSkills, azaz a digitális készségek világában, akkor fedezze fel az eSkills tanulási segédanyagokat.
következő oldal »