Helpdesk munkatárs
Az Oktatási Hivatal új munkatársat keres helpdesk munkatárs munkakörbe
Az Oktatási Hivatal egyszerre van jelen a köznevelési és a felsőoktatási intézmények életében. Működésével a hazai képzés minden területét hatékonyan fogja össze, amely egyaránt megjelenik a hallgatók tanulmányaiban és a nyelvvizsgázók vagy a pedagógiai továbbképzéseken részt vevő tanárok ügyeinek intézésénél.
Az új munkatárs az alábbi feladatokra számíthat:
- hivatali munkavégzés informatikai-irodatechnikai támogatása
- elsőszintű (level 1) felhasználói támogatás biztosítása
- felhasználói jogosultságok kezelése
- felhasználói dokumentációk készítése, ellenőrzése
- külső beszállítók, partnerek munkavégzésének helyi felügyelete, teljesítések ellenőrzése
- riasztások figyelése, eszkalációja
Elvárt kompetenciák:
- büntetlen előélet
- kiemelkedő kommunikációs és szervezői készség, támogató hozzáállás
- gyors beilleszkedés és csapatmunka
- Microsoft alapú rendszerek használatában, üzemeltetésében, telepítésében szerzett tapasztalat:
- Windows operációs rendszer
- Office, illetve Office 365
- Active Directory
- alapfokú hálózati ismeretek
- legalább középfokú végzettség
Előnynek számító kompetenciák:
- felsőfokú végzettség, vagy felsőfokú szakmai képesítés
- informatikai infrastruktúrák fejlesztésében és üzemeltetésében szerzett tapasztalat
- korábbi, felhasználói támogatásban szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- versenyképes fizetés
- fizetésen felüli juttatások (pl. Cafeteria)
- rugalmas munkakörülmények, részleges otthoni munkavégzés lehetősége
- szakmai fejlődés, továbbképzések
- dinamikus, jó légkörű csapat
- heti 40 órás, teljes munkaidős határozatlan idejű munka törvénykönyve szerinti alkalmazotti munkaviszony
- AYCM sportpass igényelhető
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület, Maros utca 19-21.
Jelentkezés az állásra:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje magyar nyelvű önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével!
Megpályázom a pozíciót