Elérhetők a jelentkezési adatok

Június elejéig minden felvételiző e-mailben kap tájékoztatást arról, hogy jelentkezését regisztrálták a felsőoktatási felvételi adatbázisban, és regisztrációs csomagja megtekinthető az e-felvételi rendszerében.

A felvételizők megtekinthetik és ellenőrizhetik regisztrációs csomagjukat az e-felvételi rendszerében. Az erről szóló tájékoztatást a felveteli@felveteli.oh.gov.hu e-mail címről kapják meg. Érdemes tehát ezt az feladót keresni a levelek között!

Teendők:

  • a regisztrációs csomagban szereplő információk ellenőrzése;
  • hiba esetén az adatok javítása;
  • ha a jelentkező szükségét látja, egyetlen alkalommal a jelentkezési helyek sorrendjének módosítása;
  • a még megszerzendő dokumentumok pótlása.

Mindezekre legkésőbb 2013. július 10-ig van lehetőség az e-felvételi rendszer segítségével. (A jelentkezési határidő lejártát követően megszerzett dokumentumok másolatait 2013. június 5-ig kell benyújtaniuk a jelentkezőknek, az ezt követően megszerzett dokumentumok másolatait pedig legkésőbb július 10-ig szükséges pótolni.)

Mindazok, akik a regisztrációs csomagot június elejéig nem kapják meg, vagy olyan hibát találnak adataikban, amely az e-felvételi felületén nem javítható, jelentkezzenek az Educatio Nkft. Ügyfélszolgálatán!

E-ügyintézés azoknak is, akik nem elektronikusan jelentkeztek

Az e-felvételi ügyintézési funkció azok számára is nyitva állnak, akik korábban – a jelentkezéskor – nem használták még az e-felvételi felületét. A papíron jelentkezőknek először regisztrálniuk kell a Felvi.hu honlapon, majd belépés után az E-felvételi szolgáltatásra kattintva meg kell adniuk a felvételi azonosító számukat és a születési dátumukat, amely alapján beazonosítja őket a rendszer. Az első belépést követően a jelentkezéskor megadott e-mail címre kapnak egy biztonsági kódot, ami az e-felvételi ügyintézési felületének használatához szükséges. Erre a kódra minden belépéskor szükség van, tehát fontos, hogy ezt az e-mailt megőrizzék.

Fontos! A felvételi során mindig arra a címre érkeznek a hivatalos értesítések, így a biztonsági kód is, amelyet az e-jelentkezők az e-felvételi regisztrációkor, a papíron jelentkezők pedig a jelentkezési lapjukon megadtak. Ha valaki tehát nem a jelentkezési lapján megadott e-mail címmel regisztrál a Felvin, a hivatalos értesítéseket biztonsági okokból akkor is az eredetileg a jelentkezési lapon megadott címre fogja megkapni!

Miért egyszerűbb az e-ügyintézés?

Az e-felvételi nagy előnye, hogy nem kell a különböző papíros kérelmek kitöltésével és postázásával bajlódni. Az e-felvételi ügyintézési felületére belépve minden jelentkező megtalálja a felvételi adatbázisban regisztrált személyes adatait, a megjelölt képzéseket és azok sorrendjét. Az adatok egy része, ha szükséges, módosítható is a felületen, illetve a még megszerzendő dokumentumok is pótolhatók legkésőbb 2013. július 10-ig. Szintén eddig van lehetőségük a felvételizőknek, hogy egyetlen alkalommal módosítsák a jelentkezési sorrendjüket.

Fontos megemlíteni, hogy a változtatások az e-ügyintézési felületen nem jelennek meg azonnal. A módosítások csak az elküldött kérelem feldolgozása után látszódnak a felületen.

Az e-ügyintézéshez NEM a Felvi.hu Kérvénytárában található kérelmeket kell használni, az ott található nyomtatványok azok számára készültek, akiknek az e-felvételi rendszerének használata valamilyen okból nem lehetséges.

Azoknak a jelentkezőknek tehát, akiknek az adat- és sorrendmódosításhoz nem áll módjukban használni az e-felvételi rendszert, a megfelelő kérelmeket a Felvi.hu Kérvénytárból letöltve, majd azt megfelelően kitöltve és aláírva kell beküldeniük az Oktatási Hivatal, 1380 Budapest Pf. 1190 postacímre. A dokumentummásolatokat szintén erre a címre kell eljuttatniuk azoknak, akiknek nincs lehetőségük feltölteni az e-felvételi rendszerébe.

Nyomtatás