« előző oldal
következő oldal »
Urbán Ferenc Ábel: "Megvalósult egy szemléletváltás, az eszköztől eljutottunk a szakmai célokig"
2014. május 20.
A Köznevelés Információs Rendszere az egyik legnagyobb létező adattárház a hazai oktatási szférában. Az ágazatban dolgozók leggyakrabban az intézménytörzs, a személyi nyilvántartás és a köznyelvben októberi statisztikaként emlegetett Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) kifejezésekkel találkoznak a KIR kapcsán.
Középszintű érettségi próbavizsgák
2014. április 23.
A TÁMOP-3.1.8 kiemelt uniós projekt keretében az érettségi vizsgarendszer fejlesztése, ezen belül a közép- és emelt szintű értékelési skálák összehasonlítása céljából az Oktatási Hivatal középszintű érettségi próbavizsga lehetőséget ajánlott fel azoknak a diákoknak, akik 2014. május-júniusi vizsgaidőszakban emelt szinten jelentkeztek érettségi vizsgára magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, angol nyelv vagy német nyelv tárgyból. A vizsgákra 2014. április 23-29. között került sor.
Fókuszban a pedagógusminősítés és a tanfelügyelet
2014. április 22.
A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdéseiről rendezett konferenciát 2014. március 12-én az Oktatási Hivatal, ahol a köznevelési rendszer meghatározó szereplői tájékozódhattak a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos folyamatokról.
Fókuszban a pedagógusminősítés és a tanfelügyelet
2014. április 22.
A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdéseiről rendezett konferenciát 2014. március 12-én az Oktatási Hivatal, ahol a köznevelési rendszer meghatározó szereplői tájékozódhattak a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos folyamatokról.
Fókuszban a pedagógusminősítés és a tanfelügyelet
2014. április 22.
A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdéseiről rendezett konferenciát 2014. március 12-én az Oktatási Hivatal, ahol a köznevelési rendszer meghatározó szereplői tájékozódhattak a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos folyamatokról.
A tanfelügyelet az átfogó minőségfejlesztés eszköze a köznevelésben
2014. április 22.
A köznevelési ágazat minőségének, hatékonyságának és eredményességének fejlesztésének egyik eszköze a pedagógiai-szakmai ellenőrzés, a tanfelügyelet bevezetése – hangzott el az Oktatási Hivatal 2014. február 27-i konferenciáján. A rendezvényen a tanfelügyeleti rendszer kiépítésének előrehaladásáról is tájékozódhattak az intézményfenntartók.
A kétszintű érettségi vizsgarendszer követelményeivel kapcsolatos tanári tapasztalatok felmérése
2014. április 22.
A TÁMOP-3.1.8 kiemelt uniós projekt keretében 2014 tavaszán kérdőíves felmérésre került sor az érettségi vizsgáztatásban részt vevő pedagógusok körében, mely kiemelten foglalkozott a vizsgarendszerrel kapcsolatos gyakorlati tapasztalatokkal. Áprilisban az Oktatási Hivatal konferenciát rendezett a tapasztalatok, vélemények megvitatására.
Gyakori kérdések a pedagógusok minősítési rendszerével kapcsolatban
2014. április 16.
2013. december 12-én tette közzé honlapján az Oktatási Hivatal az Útmutató a pedagógusok minősítési rendszeréhez című kiadványt. A megjelenés óta e-mailben érkezett leggyakoribb kérdéseik közül válogattunk.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
« előző oldal
következő oldal »