« előző oldal
következő oldal »
Hírek
2017. június 6.
Megyei konferencia - Tatabánya
2017. április 10.
Nagyfokú érdeklődés övezte az Oktatási Hivatal által gondozott EFOP-3.1.1-14-2015-00001 azonosítószámú, Kisgyermekkori nevelés támogatása elnevezésű kiemelt uniós projekt megyei konferenciasorozatának első állomásán, Tatabányán 2017. március 22-én megrendezett konferenciát.
Meghívó az EFOP 3.1.1-14-2015-00001 Kisgyermekkori nevelés támogatása projekt helyi szintű bemutatására Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében
2017. április 5.
A rendezvény átfogó képet kíván nyújtani az Oktatási Hivatal által megvalósítás alatt álló köznevelési projektekről, és az EFOP 3.1.1-14-2015-00001 azonosító számú Kisgyermekkori nevelés támogatása elnevezésű projekt céljáról, tevékenységeiről, eddigi eredményeiről. Az óvodai nevelésben közreműködő, illetve fenntartói feladatokat ellátó hiteles előadók közreműködésével bemutatja a helyi szintű hátránycsökkentő jó gyakorlatokat intézményi és fenntartói vonatkozásban.
Lezajlott az EFOP-3.1.1-14-2015-00001 „Kisgyermekkori nevelés támogatása” kiemelt uniós projekt nyitókonferencia
2016. október 24.
A Pallasz Athéné Egyetem szolnoki kampuszán október 20-án került megrendezésre az Oktatási Hivatal és a Családbarát Ország Nonprofit Közhasznú Kft. közös szervezésében az EFOP-3.1.1.-14-2015-00001 Kisgyermekkori nevelés támogatása elnevezésű kiemelt uniós projekt nyitórendezvénye. A rendezvényen szakmai vezetők és szakértők ismertették a projekt tervezésének és megvalósításának részleteit, továbbá a kutatási program fontosabb eredményeit.
Projektzáró konferencia: bemutatták a TÁMOP-3.1.15 kiemelt uniós projekt eredményeit
2015. november 27.

Jelentős érdeklődés kíséretében zajlott le az Oktatási Hivatal és az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet által gondozott TÁMOP-3.1.15 „Köznevelési reformok operatív megvalósítása” kiemelt uniós projekt zárókonferenciája.

Megújuló támogatási lehetőségek a pedagógusok előmeneteli rendszerében - zárókonferencia
2015. november 10.
Az Oktatási Hivatal (OH), az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), valamint az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. 2015. október 27-én, Budapesten rendezte meg a TÁMOP-3.1.5/12 Pedagógusképzés támogatása című kiemelt projekt zárókonferenciáját. Rendkívüli érdeklődés kísérte az eseményt a Groupama Rendezvényközpontban, több mint 600 intézményvezető, pedagógus és szakértő vett részt a szakmai rendezvényen.
Eredményesen lezárult a „TÁMOP-3.1.10-11/1-2012-0001 Helyi oktatásirányítás fejlesztése” elnevezésű kiemelt uniós projekt
2015. november 2.
A TÁMOP-3.1.10 kiemelt uniós projekt az Oktatási Hivatal és az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. gondozásában valósult meg 2012. július 1. és 2015. október 31. között, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap és Magyarország kormánya társfinanszírozásával, összesen 4.891.938.983 forintból.
Félidejéhez érkezett az intézményvezetők és a pedagógusok felkészítése a minősítésre és a tanfelügyeletre
2015. június 8.
Az Oktatási Hivatal a TÁMOP 3.1.15 projekt keretében képzéseket szervez a köznevelési intézmények vezetőinek, illetve pedagógusainak. Idén 6 ezer intézményvezető és 11 ezer pedagógus vehet részt az Oktatási Hivatal által szervezett rendezvénysorozaton.
A Mesterpedagógus és a Kutatótanár fokozat kialakításának háttere, indokai és céljai a pedagógusok, az intézmények és a köznevelés szempontjából
2015. május 15.
A Mesterpedagógus és a Kutatótanár fokozatok a pedagógus-életpálya legmagasabb elérhető fokozatait jelentik. Nem kötelező lépcsőfokok a pedagógusok előmeneteli rendszerében, hanem az elérésükre irányuló törekvés egyéni döntésen, választáson alapul. A következőkben azok az alapvetések, fő megközelítések kerülnek bemutatásra, amelyek a Mesterpedagógus és a Kutatótanár fokozatok kidolgozását formálták.
Az oktatásirányítás aktuális kérdései - kihívások és lehetséges megoldások
2014. november 19.
Az Oktatási Hivatal országos konferenciasorozatot szervezett 2014 októberében és novemberében, amelynek célja az volt, hogy tájékoztassák a résztvevőket a projekt fejlesztéseinek hasznosíthatóságáról az aktuális oktatáspolitikai kérdésekben.
« előző oldal
következő oldal »