Jelentkezés 2018. évi szakértői képzésekre
2018. június 12.
Az Oktatási Hivatal (OH) 2018 júniusától „Tanfelügyeleti szakértők felkészítése a pedagógiai-szakmai ellenőrzésre" és „Szakértők felkészítése a pedagógusminősítésre" címmel 30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzéseket indít a pedagógusminősítéssel és pedagógiai-szakmai ellenőrzéssel kapcsolatos szakértői feladatok jogszerű, szakszerű, zavartalan és hosszú távú ellátásának biztosítására.
Jelentkezés 2017. évi szakértői képzésre (pedagógusminősítés, pedagógiai-szakmai ellenőrzés)
2017. június 19.
Szakértői képzések indulnak 2017 júniusában - A 2017. és 2018. évi szakértői igények pontosítása, valamint a munkaköri és területi szempontok elemzése alapján az Oktatási Hivatal (továbbiakban: OH) „Tanfelügyeleti szakértők felkészítése a pedagógiai-szakmai ellenőrzésre" és „Szakértők felkészítése a pedagógusminősítésre" című akkreditált, 30 órás pedagógus-továbbképzéseket indít. A képzések célja a pedagógusminősítéssel és pedagógiai-szakmai ellenőrzéssel kapcsolatos szakértői feladatok jogszerű, szakszerű, zavartalan és hosszú távú ellátásának biztosítása.
Több gyakorlati feladatot!
2015. július 3.
Csernyus László, a Budapest XVII. Kerületi Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Gimnázium gimnáziumi tagozatért felelős igazgatóhelyettese megítélése szerint a pedagógusok indokolatlanul tartanak a minősítési folyamattól. A szakértői képzésről szólva elmondta: rengeteg muníciót kapott saját munkája megtervezéséhez, így most már a kollégáinak is tud segíteni ezen a téren.
Tájékoztatás a tanfelügyeleti és pedagógusminősítési szakértői továbbképzés résztvevőinek
2014. augusztus 25.
A továbbképzések megkezdéséhez szükséges dokumentumok, valamint tájékoztató az Oktatási Hivatal Képzéstámogató Rendszerének, illetve az e-portfólió feltöltőfelületének használatáról.
Új szerepek a köznevelési rendszer fejlesztésében
2014. augusztus 4.
Kompetensek-e a pályázók? Igen, ezt mutatja az a komplex kutatási-fejlesztési program, amelynek célja az elkövetkező években kiépülő pedagógusminősítési és tanfelügyeleti rendszer kialakításának támogatása volt.
Új szerepek a köznevelési rendszer fejlesztésében
2014. augusztus 4.
Kompetensek-e a pályázók? Igen, ezt mutatja az a komplex kutatási-fejlesztési program, amelynek célja az elkövetkező években kiépülő pedagógusminősítési és tanfelügyeleti rendszer kialakításának támogatása volt.
Közlemény a szakértői képzéshez szükséges videofelvételekről
2014. július 22.
Az Oktatási Hivatal közleménye a TÁMOP-3.1.5 és a TÁMOP-3.1.8 kiemelt projektek keretén belül szervezett szakértői képzéshez szükséges videofelvételekkel kapcsolatban.
Közlemény a szakértői képzéshez szükséges videofelvételekről
2014. július 22.
Az Oktatási Hivatal közleménye a TÁMOP-3.1.5 és a TÁMOP-3.1.8 kiemelt projektek keretén belül szervezett szakértői képzéshez szükséges videofelvételekkel kapcsolatban.
Tájékoztató a tanfelügyeleti és a pedagógusminősítési szakértői képzésekről
2014. január 10.
A pedagógusok minősítésében, illetve a tanfelügyeleti ellenőrzések lebonyolításában szakértőként azok vehetnek részt, akik az Oktatási Hivatal által kifejlesztett továbbképzések sikeres elvégzését követően jelentkeznek, majd felkerülnek az Országos szakértői névjegyzék pedagógiai-szakmai ellenőrzés és pedagógusminősítés szakterületére.
Tájékoztató a tanfelügyeleti és a pedagógusminősítési szakértői képzésekről
2014. január 10.
A pedagógusok minősítésében, illetve a tanfelügyeleti ellenőrzések lebonyolításában szakértőként azok vehetnek részt, akik az Oktatási Hivatal által kifejlesztett továbbképzések sikeres elvégzését követően jelentkeznek, majd felkerülnek az Országos szakértői névjegyzék pedagógiai-szakmai ellenőrzés és pedagógusminősítés szakterületére.