« előző oldal
következő oldal »
Átadni a tudást
2014. október 2.
Az intézményvezetőknek át kell alakítaniuk a gondolkodásmódjukat, nem elég, ha csak papírból tájékozódnak a minősítési rendszerről – véli dr. Hicz János, a Budapest XVII. kerületi Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Gimnázium igazgatója, akinek intézményében élénk szakmai diskurzus kísérte a portfóliókészítést, a pedagógusok pedig elkezdtek kutatni a régi munkáik után.
Minden adott ahhoz, hogy sikeres legyen az új tanév
2014. szeptember 10.
Az idén megújult tanévnyitó konferenciát három egymást követő napon, három különböző helyszínen, ugyanazzal a programmal rendezték meg: Budapesten, Miskolcon és Pécsett csaknem 3000 pedagógus értesült az ágazat legfontosabb újdonságairól, többek között a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetéséről.
Minden adott ahhoz, hogy sikeres legyen az új tanév
2014. szeptember 10.
Az idén megújult tanévnyitó konferenciát három egymást követő napon, három különböző helyszínen, ugyanazzal a programmal rendezték meg: Budapesten, Miskolcon és Pécsett csaknem 3000 pedagógus értesült az ágazat legfontosabb újdonságairól, többek között a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetéséről.
A pedagógusminősítési rendszer első tapasztalatai
2014. augusztus 4.
2013. szeptember 1-jén a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény értelmében életbe lépett a pedagógus-előmeneteli rendszer. Az első minősítési körben a 14 év gyakorlattal és pedagógus-szakvizsgával (vagy ezzel egyenértékű szakképzettséggel, tudományos fokozattal) rendelkező pedagógusok tölthették fel portfóliójukat az informatikai támogató rendszerbe 2014. április 30-ig. Négy érintett szakembert – egy óvodapedagógust, két intézményvezetőt, valamint a Református Pedagógiai Intézet megbízott igazgatóját – a munka során szerzett tapasztalatairól kérdeztük.
Mérföldkőhöz érkezett a pedagógusminősítés
2014. augusztus 4.
Szakmai körökben hónapok óta kiemelt beszédtéma az idei tanévkezdéssel hatályba lépett pedagógus-előmeneteli rendszer, a pedagógusminősítés és annak egyik, ám leggyakrabban emlegetett eszköze, az e-portfólió. Az április végén zárult legelső minősítési körben a jogosult pedagógusok több mint háromnegyede véglegesítette portfólióját. Az egyszerűsített eljárás tapasztalatairól Sipos Imrét, az Emberi Erőforrások Minisztériumának köznevelésért felelős helyettes államtitkárát kérdeztük.
Konferenciasorozat - videók
2014. április 23.
Megtekinthetők „A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozat április 8-i és 11-i állomásán elhangzott előadásokon készült videók.
Konferenciasorozat - videók
2014. április 23.
Megtekinthetők „A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozat április 8-i és 11-i állomásán elhangzott előadásokon készült videók.
Konferenciasorozat - videók
2014. április 23.
Megtekinthetők „A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozat április 8-i és 11-i állomásán elhangzott előadásokon készült videók.
Fókuszban a pedagógusminősítés és a tanfelügyelet
2014. április 22.
A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdéseiről rendezett konferenciát 2014. március 12-én az Oktatási Hivatal, ahol a köznevelési rendszer meghatározó szereplői tájékozódhattak a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos folyamatokról.
Fókuszban a pedagógusminősítés és a tanfelügyelet
2014. április 22.
A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdéseiről rendezett konferenciát 2014. március 12-én az Oktatási Hivatal, ahol a köznevelési rendszer meghatározó szereplői tájékozódhattak a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos folyamatokról.
« előző oldal
következő oldal »