« előző oldal
következő oldal »
Fókuszban a pedagógusminősítés és a tanfelügyelet
2014. április 22.
A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdéseiről rendezett konferenciát 2014. március 12-én az Oktatási Hivatal, ahol a köznevelési rendszer meghatározó szereplői tájékozódhattak a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos folyamatokról.
Fókuszban a pedagógusminősítés és a tanfelügyelet
2014. április 22.
A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdéseiről rendezett konferenciát 2014. március 12-én az Oktatási Hivatal, ahol a köznevelési rendszer meghatározó szereplői tájékozódhattak a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos folyamatokról.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Elindult a „Gyakornoki évek szakmai program” pilotprojekt
2014. március 28.
Napjaink egyik kiemelt feladata a pedagógusok előmeneteli rendszerén belül a minősítési rendszernek, a minősítővizsgák kereteinek, szempontrendszereinek pontos, körültekintő kidolgozása, ezek gyakorlatban való tesztelése és véglegesítése. Fontos feladat továbbá olyan támogatórendszer kiépítése, amely alkalmas a vizsgára jelentkező pedagógusok felkészülésének segítésére, érdemi támogatására.
Hámori Veronika: a minősítési rendszer javítani fog a köznevelés minőségén
2014. március 13.
A rendszer célja a pedagógusok segítése, hogy képességeik maximumát tudják és akarják nyújtani hivatásuk gyakorlása során – mondja a fővárosi Fazekas Mihály Általános Iskola és Gimnázium igazgatója. Hámori Veronika arról is beszélt, hogy szeretnék egyszerűsíteni a pedagógusok tájékoztatását szolgáló útmutatót.
Pedagógusértékelés külföldön
2014. március 7.
Ahány ország, annyiféle pedagógusértékelési rendszer létezik. Ezen rendszerek elméletét Dr. Halász Gábor, az ELTE egyetemi tanára, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet tudományos tanácsadója jól ismeri. A téma szakértőjétől megtudtuk, manapság melyek a pedagógusértékeléssel kapcsolatos nemzetközi trendek.
A pedagógusminősítés folyamata
2014. február 7.
Pósfai Péternek, az Oktatási Hivatal elnökének az III. Köznevelési Konferencián, A pedagógusminősítés folyamata címmel tartott előadása.
Tájékoztató a tanfelügyeleti és a pedagógusminősítési szakértői képzésekről
2014. január 10.
A pedagógusok minősítésében, illetve a tanfelügyeleti ellenőrzések lebonyolításában szakértőként azok vehetnek részt, akik az Oktatási Hivatal által kifejlesztett továbbképzések sikeres elvégzését követően jelentkeznek, majd felkerülnek az Országos szakértői névjegyzék pedagógiai-szakmai ellenőrzés és pedagógusminősítés szakterületére.
« előző oldal
következő oldal »