« előző oldal
következő oldal »
Több gyakorlati feladatot!
2015. július 3.
Csernyus László, a Budapest XVII. Kerületi Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Gimnázium gimnáziumi tagozatért felelős igazgatóhelyettese megítélése szerint a pedagógusok indokolatlanul tartanak a minősítési folyamattól. A szakértői képzésről szólva elmondta: rengeteg muníciót kapott saját munkája megtervezéséhez, így most már a kollégáinak is tud segíteni ezen a téren.
Győrfi Ágnes: Tapasztalatok a szakértői képzésekről
2015. június 29.
. A törvény által előírt folyamatos minőségbiztosítás és a vizsgákat követő online résztvevői kérdőív mellett a TÁMOP-3.1.5 projekt egyik célja a szakértőket felkészítő képzéseknek a monitorozása volt, 15 fő ellenőrzési szakértő bevonásával. Győrfi Ágnes beszámolója egy minőségbiztosítási szakértő tapasztalatainak szemszögéből mutatja be blended továbbképzéseket.
A reflexió szerepe a pedagóguskompetenciák értékelésében
2015. június 29.
Az alábbiakban Móri Árpádné szakmai szakértőnek Országos Közoktatási Szakértői Konferencián (2014) elhangzott előadásának rövid összefoglalóját olvasható..
Félidejéhez érkezett az intézményvezetők és a pedagógusok felkészítése a minősítésre és a tanfelügyeletre
2015. június 8.
Az Oktatási Hivatal a TÁMOP 3.1.15 projekt keretében képzéseket szervez a köznevelési intézmények vezetőinek, illetve pedagógusainak. Idén 6 ezer intézményvezető és 11 ezer pedagógus vehet részt az Oktatási Hivatal által szervezett rendezvénysorozaton.
Tájékoztató a 2016. évi pedagógusminősítési eljárásról
2015. április 17.
Megjelent az Oktatási Hivatal Tájékoztatója a pedagógusok előmeneteli rendszerének 2016. évi általános eljárásáról.
Fókuszban a pedagógusminősítés és a tanfelügyelet, folytatódik a KIR fejlesztése
2015. április 15.
2015-ben folytatódik a pedagógus-előmeneteli rendszer bevezetése: csaknem 15 ezer pedagógus vesz részt minősítővizsgán vagy minősítési eljáráson, valamint elkezdődnek a tanfelügyeleti ellenőrzések is. A TÁMOP-3.1.15 kiemelt uniós projektben az Oktatási Hivatal egyik feladata a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésének támogatása.
Átadni a tudást
2014. október 2.
Az intézményvezetőknek át kell alakítaniuk a gondolkodásmódjukat, nem elég, ha csak papírból tájékozódnak a minősítési rendszerről – véli dr. Hicz János, a Budapest XVII. kerületi Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Gimnázium igazgatója, akinek intézményében élénk szakmai diskurzus kísérte a portfóliókészítést, a pedagógusok pedig elkezdtek kutatni a régi munkáik után.
Minden adott ahhoz, hogy sikeres legyen az új tanév
2014. szeptember 10.
Az idén megújult tanévnyitó konferenciát három egymást követő napon, három különböző helyszínen, ugyanazzal a programmal rendezték meg: Budapesten, Miskolcon és Pécsett csaknem 3000 pedagógus értesült az ágazat legfontosabb újdonságairól, többek között a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetéséről.
Minden adott ahhoz, hogy sikeres legyen az új tanév
2014. szeptember 10.
Az idén megújult tanévnyitó konferenciát három egymást követő napon, három különböző helyszínen, ugyanazzal a programmal rendezték meg: Budapesten, Miskolcon és Pécsett csaknem 3000 pedagógus értesült az ágazat legfontosabb újdonságairól, többek között a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetéséről.
A pedagógusminősítési rendszer első tapasztalatai
2014. augusztus 4.
2013. szeptember 1-jén a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény értelmében életbe lépett a pedagógus-előmeneteli rendszer. Az első minősítési körben a 14 év gyakorlattal és pedagógus-szakvizsgával (vagy ezzel egyenértékű szakképzettséggel, tudományos fokozattal) rendelkező pedagógusok tölthették fel portfóliójukat az informatikai támogató rendszerbe 2014. április 30-ig. Négy érintett szakembert – egy óvodapedagógust, két intézményvezetőt, valamint a Református Pedagógiai Intézet megbízott igazgatóját – a munka során szerzett tapasztalatairól kérdeztük.
« előző oldal
következő oldal »