2023. január 24.
A továbbképzés elméleti és gyakorlati modulja áttekintést ad a diabéteszről, a dietetikáról, illetve megismertet a kapcsolódó eszközökkel, illetve helyes használatukkal.
2015. november 30.
Az alábbiakban közreadjuk az Oktatási Hivatal által a TÁMOP-3.1.5/12 kiemelt uniós projektben létrehozott, a pedagógus-továbbképzések fejlesztését támogató standardokat. A standardok nem kívánják átvenni az akkreditációs útmutató szerepét, inkább ajánlások, javaslatok a továbbképzések fejlesztői számára, amelyekkel a tanulási eredményalapú továbbképzések fejlesztéséhez kívánunk segítséget nyújtani.
2015. július 1.
A tanárképzés és -továbbképzés már több évtizede az Európai Unió oktatáspolitikájának kiemelt területe. Az alábbiakban olvashatja Major Éva tanulmányát az Európai Unió tanárainak szakmai fejlődéséről, valamint továbbképzéséről.
2014. október 7.
Franciaországban a továbbképzés az egyén személyes joga, amely mind az oktatói, mind a nevelői és tanácsadói státuszban dolgozókra kiterjed. A továbbképzéseket kétféle típusra osztják: a lényegében kötelező központi és a választható egyéni továbbképzésekre.
2014. október 6.
A TÁMOP-3.1.5 kiemelt uniós projekt egyik alapvető célja a pedagógus-továbbképzési rendszer nemzeti köznevelési rendszerre épülő tartalmi, szerkezeti megújítása, a pedagógus-továbbképzési rendszermodell kialakítása. A megvalósítás során gyakran felmerülő (újabb) kérdéseket és válaszokat tartalmazza következő összeállításunk.
2014. október 6.
Magyarországon minden feltétel adott a blended képzések szervezéséhez – véli dr. Hunya Márta, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) tudományos főmunkatársa, a TÁMOP-3.1.5/12: Pedagógusképzés támogatása kiemelt projekt alprojektvezetője. Az uniós fejlesztés keretében az OFI által kidolgozott ötven új pedagógus-továbbképzés közel kétharmada lesz kevert típusú, azaz jelenléti (kontaktórás), illetve távoktatásos környezetben megvalósuló képzés.
2014. október 2.
A romániai tanártovábbképzés sokszínű, változatos formában valósul meg, magában foglalja az előmeneteli rendszert és a folyamatos szakmai fejlesztést is. A változások egy évtizedes munka eredményeként valósultak meg.
2014. március 28.
A pedagógus-továbbképzés megújításhoz, minőségi garanciáinak újragondolásához elengedhetetlen a célok, elvárások pontos megfogalmazása. A javaslatgyűjtemény kutatási eredmények alapján vázolja fel azokat a lehetséges irányokat, alapelveket, amelyek kijelölhetik az új pedagógus-továbbképzési rendszer kereteit.
2014. január 21.
Legyen Ön is az új pedagógus-továbbképzések és szaktanácsadói szolgáltatások kipróbálói között!
2013. december 8.
Az akkreditáció annak garantálását jelenti, hogy az intézmény, program megfelelő minőségű és a különféle előírásoknak, akkreditációs szempontoknak megfelelő képzést nyújt.