Életpályautak – a TÁMOP-3.1.5 kiemelt uniós projekt konferenciája
2015. november 14-én, Budapesten rendezte meg az „Életpályautak" című konferenciát az Oktatási Hivatal által gondozott TÁMOP-3.1.5 kiemelt uniós projekt. Jelentős érdeklődés kísérte az eseményt: több száz intézményvezető, pedagógus, szakértő vett részt a rendezvényen.
Eredményesen lezárult a TÁMOP-3.1.5/12 Pedagógusképzés támogatása elnevezésű kiemelt uniós projekt
2015. december 21.
A projektet az Oktatási Hivatal, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, valamint az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. konzorciumi együttműködésben valósította meg 2012. augusztus 1. és 2015. november 30. között, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap és Magyarország kormánya társfinanszírozásával, összesen 11 247 000 000 forintból.
A gyakornoki próbaminősítő vizsgák tapasztalatai
2015. július 3.
Az Oktatási Hivatal a TÁMOP-3.1.5/12 „Pedagógusképzés támogatása" című kiemelt uniós projekt keretében vállalta a pedagógus-életpálya fokozataihoz kapcsolódó képzési és minősítési rendszer kidolgozását. A fejlesztés során kísérleti programot indított a pályakezdő pedagógusok – gyakornokok – és az intézményben velük foglalkozó szakmai segítők – mentorok – munkájának támogatására.
Győrfi Ágnes: Tapasztalatok a szakértői képzésekről
2015. június 29.
. A törvény által előírt folyamatos minőségbiztosítás és a vizsgákat követő online résztvevői kérdőív mellett a TÁMOP-3.1.5 projekt egyik célja a szakértőket felkészítő képzéseknek a monitorozása volt, 15 fő ellenőrzési szakértő bevonásával. Győrfi Ágnes beszámolója egy minőségbiztosítási szakértő tapasztalatainak szemszögéből mutatja be blended továbbképzéseket.
A reflexió szerepe a pedagóguskompetenciák értékelésében
2015. június 29.
Az alábbiakban Móri Árpádné szakmai szakértőnek Országos Közoktatási Szakértői Konferencián (2014) elhangzott előadásának rövid összefoglalóját olvasható..