Digitális edukációs múzeumi órák (DEMÓ) május 18-án az 5–8. osztályosoknak
2020. május 14.
Regisztrációs határidó: május 14.
Digitális Témahét – „Iskolai könyvtárak az információs műveltségért" különdíj – 2020
2020. április 21.
Jelentkezési határidő 2020. május 31.
„Európa öröme” – nemzetközi gyermektalálkozó Belgrádban
2020. március 9.
A 2020. október 2–5 között Belgrádban rendezendő 51. „Európa Öröme" nemzetközi gyermektalálkozóra magyar művészeti iskolák, kulturális központok, stúdiók, klubok, valamint nemzetközi és hazai versenyeken, fesztiválokon eredményt elért művészeti csoportok jelentkezését is várják. A résztvevők tánc, zene és multimédia kategóriában mutathatják be előadásaikat. Jelentkezési határidő: 2020. április 1.
„Trianon 100 éve” – középiskolai vetélkedő
2020. február 4.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma és az Oktatási Hivatal meghirdette a „Trianon 100 éve" című történelmi vetélkedőt a Magyarországon és a szomszédos országokban működő és érettségi vizsgára felkészítő középiskolák 9–12. évfolyamos tanulóinak.
Apply for the new Jan Amos Comenius Prize
2020. január 22.
The European Commission has launched, for the first time, an EU-wide contest for high-quality teaching about the European Union.
Sikeresen lezárultak a Szent Korona Emlékévhez kapcsolódó programok
2020. január 15.
Az Oktatási Hivatal 2019-ben a Szent Korona Emlékévhez kapcsolódó szakmai programok megszervezésére kapott felkérést az Emberi Erőforrások Minisztériumától. A programokon elismert tudósok, szakemberek közreműködésével közel négyezer tanuló és több száz felkészítő pedagógus vett részt.
Nemzetközi képzőművészeti kiállítás gyermekeknek
2019. november 19.
Az alkotások beküldési határideje: 2020. február 14.
Kutatásfejlesztési pályázatok a központi mérésekhez és az érettségihez kapcsolódóan
2013. június 25.
Újabb kutatásfejlesztési pályázatokat ír ki a napokban az Oktatási Hivatal a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosítószámú kiemelt projekt „Központi mérések és a vizsgarendszer fejlesztése" elnevezésű pillérének keretében. A kutatások a központi mérések és az érettségi vizsgák további fejlesztését célzó stratégia alapjainak kialakításához, a döntések megalapozásához járulnak hozzá.