következő oldal »
Pedagógusminősítési eljárásra vonatkozó Útmutatók, valamint az önértékelésre és tanfelügyeletre vonatkozó Kézikönyvek
2019. július 25.
Az Oktatási Hivatal az alábbiakban közreadja a 2016. évi minősítővizsgára, illetve minősítési eljárásra készülő pedagógusok munkáját segítő Útmutatót, valamint a továbbfejlesztett tanfelügyeleti és az önértékelési standardokat tartalmazó kézikönyveket.
Pedagógusminősítési eljárásra vonatkozó Útmutatók, valamint az önértékelésre és tanfelügyeletre vonatkozó Kézikönyvek
2019. július 25.
Az Oktatási Hivatal az alábbiakban közreadja a 2016. évi minősítővizsgára, illetve minősítési eljárásra készülő pedagógusok munkáját segítő Útmutatót, valamint a továbbfejlesztett tanfelügyeleti és az önértékelési standardokat tartalmazó kézikönyveket.
Pedagógusminősítési eljárásra vonatkozó Útmutatók, valamint az önértékelésre és tanfelügyeletre vonatkozó Kézikönyvek
2019. július 25.
Az Oktatási Hivatal az alábbiakban közreadja a 2016. évi minősítővizsgára, illetve minősítési eljárásra készülő pedagógusok munkáját segítő Útmutatót, valamint a továbbfejlesztett tanfelügyeleti és az önértékelési standardokat tartalmazó kézikönyveket.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Hámori Veronika: a minősítési rendszer javítani fog a köznevelés minőségén
2014. március 13.
A rendszer célja a pedagógusok segítése, hogy képességeik maximumát tudják és akarják nyújtani hivatásuk gyakorlása során – mondja a fővárosi Fazekas Mihály Általános Iskola és Gimnázium igazgatója. Hámori Veronika arról is beszélt, hogy szeretnék egyszerűsíteni a pedagógusok tájékoztatását szolgáló útmutatót.
Oktatásfejlesztés és szakértői háttér
2014. január 23.
Halász Gábor a hazai pedagógiatudomány egyik meghatározó személyisége, aki régóta foglalkozik a közoktatási rendszerek jellemzőinek vizsgálatával, a magyar viszonyok bemutatásával és azok nemzetközi viszonylatba helyezésével. Őt kérdeztük a hazai oktatási mérések adatairól.
Tájékoztató a tanfelügyeleti és a pedagógusminősítési szakértői képzésekről
2014. január 10.
A pedagógusok minősítésében, illetve a tanfelügyeleti ellenőrzések lebonyolításában szakértőként azok vehetnek részt, akik az Oktatási Hivatal által kifejlesztett továbbképzések sikeres elvégzését követően jelentkeznek, majd felkerülnek az Országos szakértői névjegyzék pedagógiai-szakmai ellenőrzés és pedagógusminősítés szakterületére.
Tájékoztató a tanfelügyeleti és a pedagógusminősítési szakértői képzésekről
2014. január 10.
A pedagógusok minősítésében, illetve a tanfelügyeleti ellenőrzések lebonyolításában szakértőként azok vehetnek részt, akik az Oktatási Hivatal által kifejlesztett továbbképzések sikeres elvégzését követően jelentkeznek, majd felkerülnek az Országos szakértői névjegyzék pedagógiai-szakmai ellenőrzés és pedagógusminősítés szakterületére.
következő oldal »