Intézményvezetők felkészítése az intézményi önértékeléshez és az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzéshez kapcsolódó feladatok ellátására
December 3-ig lehet jelentkezni az 1-es típusú diabéteszes tanulók óvodai-iskolai ellátását támogató képzésre
Az 1-es típusú diabétesszel élő óvodások és iskolások ellátását támogató pedagógus-továbbképzésre 2021. december 3-ig lehet jelentkezni a szabad férőhelyek függvényében.
Diabétesz – „DiabMentor” és „DiabMentor Műhely” képzések
2024. január 8.
Több mint ötezren jelentkeztek a felsőoktatási keresztféléves képzésekre
2021. december 13.
Több mint ötezren jelentkeztek a 2022 februárjában induló felsőoktatási képzésekre, közülük legtöbben állami ösztöndíjas mesterképzést jelöltek meg első helyen.
Jelentkezés 2018. évi szakértői képzésekre
2018. június 12.
Az Oktatási Hivatal (OH) 2018 júniusától „Tanfelügyeleti szakértők felkészítése a pedagógiai-szakmai ellenőrzésre" és „Szakértők felkészítése a pedagógusminősítésre" címmel 30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzéseket indít a pedagógusminősítéssel és pedagógiai-szakmai ellenőrzéssel kapcsolatos szakértői feladatok jogszerű, szakszerű, zavartalan és hosszú távú ellátásának biztosítására.
Jelentkezés 2017. évi szakértői képzésre (pedagógusminősítés, pedagógiai-szakmai ellenőrzés)
2017. június 19.
Szakértői képzések indulnak 2017 júniusában - A 2017. és 2018. évi szakértői igények pontosítása, valamint a munkaköri és területi szempontok elemzése alapján az Oktatási Hivatal (továbbiakban: OH) „Tanfelügyeleti szakértők felkészítése a pedagógiai-szakmai ellenőrzésre" és „Szakértők felkészítése a pedagógusminősítésre" című akkreditált, 30 órás pedagógus-továbbképzéseket indít. A képzések célja a pedagógusminősítéssel és pedagógiai-szakmai ellenőrzéssel kapcsolatos szakértői feladatok jogszerű, szakszerű, zavartalan és hosszú távú ellátásának biztosítása.
Változásmenedzsment képzés
2014. október 6.
Komplex helyzetelemzés szakmai támogatásához szakértők képzése
2014. június 27.
Az Oktatási Hivatal Projektigazatósága képzést szervez, amelynek célja, hogy felkészítse a résztvevő szakértőket és koordinátorokat a komplex helyzetelemzés szakmai támogatása során felmerülő feladataik ellátására.