A nem formális és informális tanulás – motiváló pedagógiai módszerek. Nem babra megy a játék! című konferencia előadásai (Székesfehérvár, 2022. április 27–29.)
CSODASZARVASPROGRAM A MINDENNAPOKBAN
Kompetenciamérés a digitális világban – az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 projekt konferenciája
2023. november 21.
Eredménybemutató konferenciát rendezett az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 kiemelt uniós projekt 2023. november 13-án. A helyszínen és az online téren keresztül is kiemelt érdeklődés kísérte az eseményt. A rendezvényen ott volt többek között Dr. Maruzsa Zoltán köznevelési államtitkár, Dr. Balatoni Katalin helyettes államtitkár, Dr. Puszter Bernadett, az Oktatási Hivatal köznevelési elnökhelyettese és Sipos Imre tartalomfejlesztési és tankönyvkiadási elnökhelyettes is.
A nem formális és informális tanulás – motiváló pedagógiai módszerek, fenntartók a változások menedzselésében című konferencia előadásai
2022. június 8.
Jeles napok – online tudástárt készített az Oktatási Hivatal
2021. december 8.
Széles körben elérhetővé vált a jelesnapok.oktatas.hu portál, amely 48 nevezetes naphoz, illetve ünnephez tartalmaz komplex módszertani anyagokat, alkotás- és tudástárt. A felület elsősorban a pedagógusok munkáját, a köznevelést támogatja, de értékes forrás lehet települési önkormányzatoknak, közművelődési intézményeknek, szülőknek egyaránt.
Jeles napok – online tudástárt készített az Oktatási Hivatal
2021. december 8.
Széles körben elérhetővé vált a jelesnapok.oktatas.hu portál, amely 48 nevezetes naphoz, illetve ünnephez tartalmaz komplex módszertani anyagokat, alkotás- és tudástárt. A felület elsősorban a pedagógusok munkáját, a köznevelést támogatja, de értékes forrás lehet települési önkormányzatoknak, közművelődési intézményeknek, szülőknek egyaránt.
Több mint 150 000 résztvevő a Csodaszarvas Programban
2019. december 5.
Idén közel 86 000, tavaly 66 000 diák vehetett részt innovatív tanulást megalapozó közösségi alkalmakon a Csodaszarvas Iskolai Programnak köszönhetően.
KÉPZÉSEK – Elégedettségikérdőív-összesítők
2019. március 19.
Elérhetők az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 számú uniós projekt keretében szervezett képzések elégedettségi kérdőíveinek összesítő dokumentumai.
Differenciált fejlesztés az általános iskola első szakaszában – fejlesztési koncepció
2018. május 4.