Országos és regionális reprezentatív attitűdvizsgálatok, elemzések - zárótanulmány
2014. március 28.
Az ELTE Pedagógiai Pszichológiai Kara által megvalósított kutatás a felsőoktatás és tudomány társadalmi percepcióját tárta fel az empirikus társadalomtudomány eszközeivel. A kutatás során a felsőfokú továbbtanulás körülményeire, az ehhez kapcsolódó attitűdökre, iskolai előtörténetre, családi háttérre, finanszírozási elképzelésekre vonatkozó szempontok voltak meghatározók.
Stratégiai irányok meghatározása, javaslat a tudománypolitikai stratégiára
2014. február 10.
Az elkészült kutatás és kapcsolódó zárójelentés olyan szakmai témákat érint, amelyek alapjaiban meghatározzák a hazai felsőoktatási K+F+I (kutatás-fejlesztés és innováció) szektorról való közös gondolkodást, erőteljesen befolyásolhatják a vonatkozó szakpolitikai tervezéseket és mindezek révén hatással lehetnek a kapcsolódó fejlesztéspolitikai célokra, eszközökre.
TÁMOP 4.1 felülvizsgálat és elemzés
2013. október 7.
A TÁMOP 4.1 projektek keretében megvalósult felsőoktatási fejlesztések eredményessége, hatásossága fontos vizsgálódási terület. Az elemzés legfőbb célja pedig megvizsgálni a támogatásokkal megvalósult fejlesztések eredményességét, a projektek felsőoktatásban betöltött szerepét, hozzáadott értékét.