következő oldal »
Minőségfejlesztés a köznevelésben a TÁMOP-3.1.8 kiemelt projekt támogatásával – zárókonferencia
2015. november 19-én, Budapesten eredményesen lezajlott az Oktatási Hivatal által gondozott TÁMOP-3.1.8 kiemelt uniós projekt zárókonferenciája. Az eseményt jelentős érdeklődés kísérte a Dürer Rendezvényházban: több száz intézményvezető, pedagógus, szakértő és fenntartó vett részt a projekt fejlesztéseit bemutató szakmai rendezvényen.
Pedagógusminősítési eljárásra vonatkozó Útmutatók, valamint az önértékelésre és tanfelügyeletre vonatkozó Kézikönyvek
2022. július 26.
Az Oktatási Hivatal az alábbiakban közreadja a 2016. évi minősítővizsgára, illetve minősítési eljárásra készülő pedagógusok munkáját segítő Útmutatót, valamint a továbbfejlesztett tanfelügyeleti és az önértékelési standardokat tartalmazó kézikönyveket.
Pedagógusminősítési eljárásra vonatkozó Útmutatók, valamint az önértékelésre és tanfelügyeletre vonatkozó Kézikönyvek
2022. július 26.
Az Oktatási Hivatal az alábbiakban közreadja a 2016. évi minősítővizsgára, illetve minősítési eljárásra készülő pedagógusok munkáját segítő Útmutatót, valamint a továbbfejlesztett tanfelügyeleti és az önértékelési standardokat tartalmazó kézikönyveket.
Pedagógusminősítési eljárásra vonatkozó Útmutatók, valamint az önértékelésre és tanfelügyeletre vonatkozó Kézikönyvek
2022. július 26.
Az Oktatási Hivatal az alábbiakban közreadja a 2016. évi minősítővizsgára, illetve minősítési eljárásra készülő pedagógusok munkáját segítő Útmutatót, valamint a továbbfejlesztett tanfelügyeleti és az önértékelési standardokat tartalmazó kézikönyveket.
Eredményesen lezárult a TÁMOP-3.1.8 Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban elnevezésű kiemelt uniós projekt
2015. december 21.
A projekt az Oktatási Hivatal gondozásában valósult meg 2011. november 15. és 2015. november 30. között, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap és Magyarország kormánya társfinanszírozásával, összesen 3 546 000 000 forintból.
Megjelent a 2009–2012. évi érettségi eredményeinek vizsgatárgyankénti elemzése 10 vizsgatárgyból
2015. június 8.
A TÁMOP-3.1.8 uniós projekt I. pillérének keretében folyó kutatások egyik célja az érettségi vizsgarendszer fejlesztése. A kutatások kapcsán egyrészt a jelenleg működő vizsgarendszerben keletkezett eredmények elemzésére, másrészt – részben az elemzések tapasztalatai alapján – a vizsgakövetelmények továbbfejlesztésére vonatkozó javaslatok megfogalmazására nyílik lehetőség.
A pedagógiai-szakmai ellenőrzésre és intézményi önértékelésre épülő intézményi minőségfejlesztés
2014. november 4.
Az Oktatási Hivatal 2014. szeptember végén rendezte meg „A pedagógiai-szakmai ellenőrzésre és intézményi önértékelésre épülő intézményi minőségfejlesztés" című konferenciáját, ahol bemutatták a kidolgozott standardokat és az azokra épülő minőségfejlesztési módszertant.
Minden adott ahhoz, hogy sikeres legyen az új tanév
2014. szeptember 10.
Az idén megújult tanévnyitó konferenciát három egymást követő napon, három különböző helyszínen, ugyanazzal a programmal rendezték meg: Budapesten, Miskolcon és Pécsett csaknem 3000 pedagógus értesült az ágazat legfontosabb újdonságairól, többek között a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetéséről.
Minden adott ahhoz, hogy sikeres legyen az új tanév
2014. szeptember 10.
Az idén megújult tanévnyitó konferenciát három egymást követő napon, három különböző helyszínen, ugyanazzal a programmal rendezték meg: Budapesten, Miskolcon és Pécsett csaknem 3000 pedagógus értesült az ágazat legfontosabb újdonságairól, többek között a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetéséről.
Maus Pál: "A fejlődésben segítünk"
2014. augusztus 13.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzési rendszer (tanfelügyelet) céljairól, valamint az előkészítés és az ellenőrzés folyamatáról beszélgettünk Maus Pállal, az Oktatási Hivatal Projektigazgatóságának munkatársával.
következő oldal »