« előző oldal
következő oldal »
Gyakori kérdések a pedagógusok minősítési rendszerével kapcsolatban
2014. április 16.
2013. december 12-én tette közzé honlapján az Oktatási Hivatal az Útmutató a pedagógusok minősítési rendszeréhez című kiadványt. A megjelenés óta e-mailben érkezett leggyakoribb kérdéseik közül válogattunk.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Konferenciasorozat a pedagógusminősítésről és a tanfelügyeletről
2014. április 8.
„A köznevelés-fejlesztés aktuális kérdései" címmel országos konferenciasorozatot indít az Oktatási Hivatal. A rendezvény célja a köznevelési rendszer meghatározó szereplőinek tájékoztatása a pedagógusminősítési és a tanfelügyeleti rendszer bevezetésével, valamint a köznevelési feladatellátás tervezésével kapcsolatos kérdéskörben.
Verók Attila: A tudás társadalma és a tanári továbbképzés Olaszországban
2014. április 1.
A pedagógusok továbbképzését jogként és nem kötelezettségként fogalmazza meg a hatályban lévő kollektív munkaszerződés Olaszországban. Az állam által összeállított képzési jegyzékből a tantestület választja ki és fogadja el a továbbképzéseket. A részvétel a tanárok részéről önkéntes alapon történik, és a köztudatban elterjedt felfogás szerint kétévente érdemes elvégezni valamilyen továbbképzést.
Gyakori kérdések a pedagógus-továbbképzési rendszer változásairól – 2. rész
2014. április 1.
Alábbi összeállításunkban folytatjuk a pedagógus-továbbképzési rendszer változásaival kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdések megválaszolását.
Virág Irén: Tanártovábbképzés Ausztriában
2014. március 28.
Átalakulóban van az osztrák tanárképzés rendszere, a jelenlegi duális struktúra helyett egy egységes képzés bevezetését tervezik. Az új koncepció a rendszer rugalmasabbá válását, a szakmai karrier, a specializáció és a felemelkedés lehetőségét, a tanári szakma felértékelődését, valamint a szakmai továbbképzés megalapozását helyezi előtérbe.
Hámori Veronika: a minősítési rendszer javítani fog a köznevelés minőségén
2014. március 13.
A rendszer célja a pedagógusok segítése, hogy képességeik maximumát tudják és akarják nyújtani hivatásuk gyakorlása során – mondja a fővárosi Fazekas Mihály Általános Iskola és Gimnázium igazgatója. Hámori Veronika arról is beszélt, hogy szeretnék egyszerűsíteni a pedagógusok tájékoztatását szolgáló útmutatót.
Elstartolt a pedagógusminősítési rendszer első köre
2014. február 6.
Megnyílt az elektronikus felület, ahová feltölthetik portfóliójukat azok a pedagógusok, akiknek legalább 14 év szakmai gyakorlatuk, továbbá szakvizsgájuk van. Ha 2014. április 30-ig megteszik ezt, akkor 2015. január 1-jével ideiglenesen a Pedagógus II. fokozatba kerülnek.
Pedagógus-továbbképzések / Szaktanácsadás
2014. január 21.
Legyen Ön is az új pedagógus-továbbképzések és szaktanácsadói szolgáltatások kipróbálói között!
« előző oldal
következő oldal »