következő oldal »
Az MKKR kidolgozásának története
A képesítési keretrendszer kidolgozásával kapcsolatban 2005-ben nemzeti konzultációs folyamat zajlott, amelynek következtetéseire és a széleskörű szakmai felmérő és kutatómunka tapasztalataira támaszkodva az akkori Oktatási és Kulturális Minisztérium és az akkori Szociális és Munkaügyi Minisztérium közösen nyújtott be előterjesztést a Kormány részére az Európai Képesítési Keretrendszerhez való csatlakozásról és az Országos Képesítési Keretrendszer létrehozásáról.
Az MKKR kidolgozásának története
A képesítési keretrendszer kidolgozásával kapcsolatban 2005-ben nemzeti konzultációs folyamat zajlott, amelynek következtetéseire és a széleskörű szakmai felmérő és kutatómunka tapasztalataira támaszkodva az akkori Oktatási és Kulturális Minisztérium és az akkori Szociális és Munkaügyi Minisztérium közösen nyújtott be előterjesztést a Kormány részére az Európai Képesítési Keretrendszerhez való csatlakozásról és az Országos Képesítési Keretrendszer létrehozásáról.
A Magyar Képesítési Keretrendszer (MKKR) fő céljai, bevezetésének várható eredményei
A Magyar Képesítési Keretrendszer (MKKR) fő céljai, bevezetésének várható eredményei
Minőségfejlesztés a köznevelésben a TÁMOP-3.1.8 kiemelt projekt támogatásával – zárókonferencia
2015. november 19-én, Budapesten eredményesen lezajlott az Oktatási Hivatal által gondozott TÁMOP-3.1.8 kiemelt uniós projekt zárókonferenciája. Az eseményt jelentős érdeklődés kísérte a Dürer Rendezvényházban: több száz intézményvezető, pedagógus, szakértő és fenntartó vett részt a projekt fejlesztéseit bemutató szakmai rendezvényen.
Sajtómegjelenések
2016. szeptember 6.
Cikkgyűjtemény a képesítési keretrendszer hazai sajtómegjelenéseiről.
Sajtómegjelenések
2016. szeptember 6.
Cikkgyűjtemény a képesítési keretrendszer hazai sajtómegjelenéseiről.
Sajtómegjelenések
2016. szeptember 6.
Cikkgyűjtemény a képesítési keretrendszer hazai sajtómegjelenéseiről.
Segédletek a tanulási eredmények írásához
2016. február 10.
A dokumentumok célja, hogy bemutassa a tanulási eredmények írásának egy lehetséges megközelítését, összefoglalja a hazai gyakorlatban eddig kialakult megoldások jellemzőit, illetve azonosítsa a még le nem zárt kérdéseket.
Segédletek a tanulási eredmények írásához
2016. február 10.
A dokumentumok célja, hogy bemutassa a tanulási eredmények írásának egy lehetséges megközelítését, összefoglalja a hazai gyakorlatban eddig kialakult megoldások jellemzőit, illetve azonosítsa a még le nem zárt kérdéseket.
következő oldal »