« előző oldal
következő oldal »
2014. évi minősítések
2016. június 22.
Általános tájékoztató
2016. június 22.
A pedagógusok előmeneteli rendszerének alappillére a pedagógusok minősítése (minősítő vizsga, minősítési eljárás). A pedagógusok előmeneteli rendszere biztosítja a pedagógus munkakörben foglalkoztatottak számára a pedagógus pályán való kiszámítható szakmai előmenetel lehetőségét és állami garanciáit.
Jogszabályi háttér
2016. június 22.
Digitális állampolgárság kutatás 2014
2016. január 22.
Az Oktatási Hivatal által gondozott TÁMOP-3.1.5 kiemelt uniós projekt egyik kutatása célul tűzte ki annak vizsgálatát, hogy a pedagógiai-szakmai ellenőrzés (tanfelügyelet) és pedagógusminősítés szakterületen szereplő köznevelési szakértők digitális kompetenciái milyen mértékben mutatnak párhuzamot a digitális állampolgársághoz tartozó kompetenciakörrel.
Eredményesen lezárult a TÁMOP-3.1.5/12 Pedagógusképzés támogatása elnevezésű kiemelt uniós projekt
2015. december 21.
A projektet az Oktatási Hivatal, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, valamint az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. konzorciumi együttműködésben valósította meg 2012. augusztus 1. és 2015. november 30. között, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap és Magyarország kormánya társfinanszírozásával, összesen 11 247 000 000 forintból.
Szakmai tanévnyitó konferenciák szervezésével segíti a tanévkezdést az Oktatási Hivatal
2015. augusztus 26.
Az Oktatási Hivatal az Emberi Erőforrások Minisztériumával együttműködve 2015. augusztus 19-től kezdődően szakmai tanévnyitó konferenciákat szervez az ország 19 megyéjében, valamint Budapesten.
Szakmai tanévnyitó konferenciák szervezésével segíti a tanévkezdést az Oktatási Hivatal
2015. augusztus 26.
Az Oktatási Hivatal az Emberi Erőforrások Minisztériumával együttműködve 2015. augusztus 19-től kezdődően szakmai tanévnyitó konferenciákat szervez az ország 19 megyéjében, valamint Budapesten.
Több gyakorlati feladatot!
2015. július 3.
Csernyus László, a Budapest XVII. Kerületi Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Gimnázium gimnáziumi tagozatért felelős igazgatóhelyettese megítélése szerint a pedagógusok indokolatlanul tartanak a minősítési folyamattól. A szakértői képzésről szólva elmondta: rengeteg muníciót kapott saját munkája megtervezéséhez, így most már a kollégáinak is tud segíteni ezen a téren.
Győrfi Ágnes: Tapasztalatok a szakértői képzésekről
2015. június 29.
. A törvény által előírt folyamatos minőségbiztosítás és a vizsgákat követő online résztvevői kérdőív mellett a TÁMOP-3.1.5 projekt egyik célja a szakértőket felkészítő képzéseknek a monitorozása volt, 15 fő ellenőrzési szakértő bevonásával. Győrfi Ágnes beszámolója egy minőségbiztosítási szakértő tapasztalatainak szemszögéből mutatja be blended továbbképzéseket.
A reflexió szerepe a pedagóguskompetenciák értékelésében
2015. június 29.
Az alábbiakban Móri Árpádné szakmai szakértőnek Országos Közoktatási Szakértői Konferencián (2014) elhangzott előadásának rövid összefoglalóját olvasható..
« előző oldal
következő oldal »