« előző oldal
következő oldal »
Pedagógusminősítési eljárásra vonatkozó Útmutatók, valamint az önértékelésre és tanfelügyeletre vonatkozó Kézikönyvek
2023. június 29.
Az Oktatási Hivatal az alábbiakban közreadja a 2016. évi minősítővizsgára, illetve minősítési eljárásra készülő pedagógusok munkáját segítő Útmutatót, valamint a továbbfejlesztett tanfelügyeleti és az önértékelési standardokat tartalmazó kézikönyveket.
Pedagógusminősítési eljárásra vonatkozó Útmutatók, valamint az önértékelésre és tanfelügyeletre vonatkozó Kézikönyvek
2023. június 29.
Az Oktatási Hivatal az alábbiakban közreadja a 2016. évi minősítővizsgára, illetve minősítési eljárásra készülő pedagógusok munkáját segítő Útmutatót, valamint a továbbfejlesztett tanfelügyeleti és az önértékelési standardokat tartalmazó kézikönyveket.
Megyei konferencia - Székesfehérvár
2017. július 10.
Az Oktatási Hivatal vezetésével valósul meg a Kisgyermekkori nevelés támogatása című kiemelt európai uniós projekt. Ennek Fejér megyei konferenciáját 2017. június 6-án, Székesfehérváron tartották a megyei óvodapedagógusoknak. A rendezvény volt a projekthez kapcsolódó konferenciasorozat harmadik állomása.
EFOP-3.1.7-16-2016-00001: Esélyteremtés a köznevelésben
2017. június 14.
Megyei konferencia - Tatabánya
2017. április 10.
Nagyfokú érdeklődés övezte az Oktatási Hivatal által gondozott EFOP-3.1.1-14-2015-00001 azonosítószámú, Kisgyermekkori nevelés támogatása elnevezésű kiemelt uniós projekt megyei konferenciasorozatának első állomásán, Tatabányán 2017. március 22-én megrendezett konferenciát.
Meghívó az EFOP 3.1.1-14-2015-00001 Kisgyermekkori nevelés támogatása projekt helyi szintű bemutatására Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében
2017. április 5.
A rendezvény átfogó képet kíván nyújtani az Oktatási Hivatal által megvalósítás alatt álló köznevelési projektekről, és az EFOP 3.1.1-14-2015-00001 azonosító számú Kisgyermekkori nevelés támogatása elnevezésű projekt céljáról, tevékenységeiről, eddigi eredményeiről. Az óvodai nevelésben közreműködő, illetve fenntartói feladatokat ellátó hiteles előadók közreműködésével bemutatja a helyi szintű hátránycsökkentő jó gyakorlatokat intézményi és fenntartói vonatkozásban.
Lezajlott az EFOP-3.1.1-14-2015-00001 „Kisgyermekkori nevelés támogatása” kiemelt uniós projekt nyitókonferencia
2016. október 24.
A Pallasz Athéné Egyetem szolnoki kampuszán október 20-án került megrendezésre az Oktatási Hivatal és a Családbarát Ország Nonprofit Közhasznú Kft. közös szervezésében az EFOP-3.1.1.-14-2015-00001 Kisgyermekkori nevelés támogatása elnevezésű kiemelt uniós projekt nyitórendezvénye. A rendezvényen szakmai vezetők és szakértők ismertették a projekt tervezésének és megvalósításának részleteit, továbbá a kutatási program fontosabb eredményeit.
Megújuló támogatási lehetőségek a pedagógusok előmeneteli rendszerében - zárókonferencia
2015. november 10.
Az Oktatási Hivatal (OH), az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), valamint az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. 2015. október 27-én, Budapesten rendezte meg a TÁMOP-3.1.5/12 Pedagógusképzés támogatása című kiemelt projekt zárókonferenciáját. Rendkívüli érdeklődés kísérte az eseményt a Groupama Rendezvényközpontban, több mint 600 intézményvezető, pedagógus és szakértő vett részt a szakmai rendezvényen.
Eredményesen lezárult a „TÁMOP-3.1.10-11/1-2012-0001 Helyi oktatásirányítás fejlesztése” elnevezésű kiemelt uniós projekt
2015. november 2.
A TÁMOP-3.1.10 kiemelt uniós projekt az Oktatási Hivatal és az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. gondozásában valósult meg 2012. július 1. és 2015. október 31. között, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap és Magyarország kormánya társfinanszírozásával, összesen 4.891.938.983 forintból.
A Mesterpedagógus és a Kutatótanár fokozat kialakításának háttere, indokai és céljai a pedagógusok, az intézmények és a köznevelés szempontjából
2015. május 15.
A Mesterpedagógus és a Kutatótanár fokozatok a pedagógus-életpálya legmagasabb elérhető fokozatait jelentik. Nem kötelező lépcsőfokok a pedagógusok előmeneteli rendszerében, hanem az elérésükre irányuló törekvés egyéni döntésen, választáson alapul. A következőkben azok az alapvetések, fő megközelítések kerülnek bemutatásra, amelyek a Mesterpedagógus és a Kutatótanár fokozatok kidolgozását formálták.
« előző oldal
következő oldal »